Preskoči na glavni sadržaj

Caudalie piling



Kako to obično ide dok shvatim da sam 15 godina u zabludi. Piling sam uvijek kupovala nešto od najjeftinijih - Nivea, Nourjois, DM i sl jer sam mislila da je šteta trošiti novce na piling jer ga se baci. Mišljenje mi je bilo da je šteta platiti ga malo više jer ga brzo bacim, tj. isperem s lica.

I onda se dogodilo čudesno prosvjetljenje. Kada sam kupila Caudalie parfem, dobila sam tester ovog pilinga i ostala oduševljena.

Ovaj piling radi od lica sve ono što sam oduvijek željela, a nisam znala s čime to postići. 

Tester koji sam dobila mi je bio dosta za 2 puta, a sada imam full size verziju od 75 ml i mislim da ću to imati sigurno pola godine.

Piling sam probala na suhu i mokru kožu. Na suhu ga neću koristiti nikad više jer mi je tako prejak, ipak ja imam osjetljivu kožu.

Na mokru mi je taman, baš onoliko koliko treba izguliti sve sa lica. A ono što ostane je ekstra meka koža na kojoj nema nikakvih otpada. Ne znam s čime usporediti jer od ničega koža nije tako meka, doslovno mekanija od bebine kože.

Probala sam i nježniji piling od Caudalie, ali mi je bio preslab, više kao neka gel krema za svaki dan. Mislim da se je zvao Gentle Buffing Cream i taj mi dođe kao nešto što bih koristila između dva pilinga sa ovim Deep Cleansing Exfoliatior.

Deep Cleansing mi je baš proizvod koji je odličan ulov, pogotovo dok je Caudalie na sniženjima jer mu je puna cijena 184 kn, što je meni zbilja šteta dati za piling, ali na sniženju 30% mi je ok.

Ambalaža je ok za doma, ali za putovanje nije baš spretan jer je tuba mekana pa se može oštetiti. 

Sve u svemu, ovo mi je najbolji piling koji sam do sada otkrila. Koristim ga dosta često, jednom tjedno napravim pravi piling, a između radim mala održavanja sa količinom jednog zrna graška. 

Kad malo bolje razmislim, onih jeftinih sam trebala puno veću količinu za jedno poliranje lica, pa ispada sa sam na kraju na jeftine pilinge potrošila puno više novaca. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare