Preskoči na glavni sadržaj

Depilacija




Dolaskom proljeća uvijek se aktualizira ova tema - razlog je jednostavan, više nismo poput eskima i vidi nam se ponešto kože, pa nije baš lijepo vidjeti one sve dlačice.

Moji prvi susreti sa depilacijom idu nekih 15-ak godina nazad u povijest, u doba osnovne škole. Prvo s čim sam se počela boriti su bile dlačice ispod pazuha koje sam na svoju ruku išla obrijati i na kraju mi se sve od znoja upalilo, koža je bila gotovo ljubičasta i jako me smetalo danima.

Onda idu brojni pokušaji drugih metoda, pa evo redom.

Depilacijske kreme
Najdosadnija metoda ako se mene pita. Staviš smrdljivu kremu na noge i tako hodaš po kući 15 minuta i stalno negdje zapneš pa čistiš vrata, štokove i sl. I onda ide moj prvi pokušaj skidanja dlačica - koje izgleda kao struganje kreme i dlaka s onom špahtlom i onda sam ustanovila da nekih 10-ak minuta nije dosta, pa onda ponavljam sve ispočetka. I kad to sve uspije, imam izguljene noge. I onda sam nakon dvije tube depilacijske kreme odustala od nje, još davno u osnovnoj školi jer mi je bilo dosadno, efekt isti kao i nakon brijanja, a k tome još dosadno.

Depilacija voskom u salonu
Sljedeća je bila faza dok me je mama natjerala da idem na čupanje da se ne brijem, jer će tako biti bolje. Iskreno, čupanje me ne boli previše, nikad mi to nije bio problem. Ali imala sam drugih problema. Dođem sva znojna, jer je ljeto ipak, i vosak se ne prima na mokru kožu, pa onda kad dođe do toga da je depilacija gotova, probaj se obući, sva se lijepim. Pa onda ako sam bila u trapericama, kad se skinem imam crno-plave flekove koji se baš ne skidaju. Istina je da je ovo najdrugotrajnija metoda da dlake ne rastu opet, ali i jako dugo traje sam proces. Jako veliki nedostatak je to što svaki put moramo čekati da dlačice marastu, pa to izgleda ovako: dva tjedna nosim suknje, pa dva tjedna ne jer čekam da narastu dlake.

Depilacija voskom doma
Sad ide faza da ću biti sama svoj majstor - patrone za grijač u kućnoj radinosti su najgori izbor, jako teško ih je ugrijati, a i pojave se modrice ako prejako stisnem. Onda ostaju trake koje su čak i dobro rješenje, ali ide jako sporo. Ponekad mi je trebalo cijelu večer za potkoljenice, kao da sam na baušteli. Još ispod pazuha nekako, ali cijele noge užaš - za to mi je nekad trebala i cijela nedjelja popodne, a i cijelo čudo traka, tako da to ispadne najskuplja metoda za sada.

IPL u salonu
Da, bila sam i u toj fazi. Krenula sam radi brčića i brade, pa završila i sa nogama i pazusima i bikini. I nije se baš pokazalo efikasno. Još sam IPL nekako, kad bi bio prilagođen tome što sam izrazito svijetle puti, ali tamnih dlačica, pa mi je onaj bljesak ipak prejak za kožu. Sve bi čak i dosta dobro prošlo, da ne ide nakon toga čupanje voskom koje je na meni ostavilo jako veliki problem. Na licu bi mi se pojavili prištići koji ne prolaze 2 tjedna, velike crvene gnojne kvrge, a na nogama, pazusima i bikini bi mi opet sve naraslo kao i prije. I tako sam i od toga odustala jer nije bilo nekih većih efekata.

Šećerna pasta
I to sam probala, bol mi nije bila problem ni kod voska, pa mi ovo nije spasonosno riješenje. A uklanjanje dlačica je čak bilo i lošije jer bi nekad dlake pukle pa nisam ništa obavila. Probala sam i u salonu i doma, ljepljivo je kako god i vrlo brzo sam odustala.

Britvice
I tako nakon svih pokušaja i promašaja, već godinama koristim samo britvice. Što nježnije jer imam osjetljivu kožu, trenutno sam na Nivea britvicama i baš su mi super. Britvica je blizu tuš kabine, a samo brijanje traje jako kratko. I s njima rješavam noge, pazuhe i bikini.

A sad redom, po dijelovima tijela.

Noge - isključivo britvice, svakih nekoliko dana, noge su mi uvijek glatke, nikad se nisam porezala i sl.

Pazusi - isto britivice, uvečer obavezno, svakih nekoliko dana i nemam prištića, crvenila i sl., samo je bitno paziti da se poslije brijanja ne znojim i onda sam mirna.

Bikini - dovoljno mi je i jednom tjedno par poteza britvicom i nema problema. Od voska bih nekad imala i modrice.

Lice - ovdje sam ipak zadržala trake sa voskom. Kako sam jako osjetljiva, radim to svaka 2 mjeseca, ali na jednom mjestu, samo jednom čupam jer mi se naprave grozni prištići. U međuvremenu čupkam pincetom i ide to ok.

Alat
Moj trenutno alat je Nivea britvica, koristim ju samu, bez ikakvih pjena i gelova. U tuš kabini prvo namočim kožu, a onda se obrijem i to je to. Nivea mi je super je jako efikasna, sve očisti sa kože, ali nikad od nje nisam imala crvene prištiće i sl. Do prije Nivee mi je najbolja bila Gilette Venus, ali Nivea mi je još bolja. Gilette je bila pravo otkriće jer je bila za osjetljivu kožu i puno manje mi se crvenila koža i jako sam pazila, ali sa Niveom mogu i 10 puta po istom mjestu i nikad koža neće biti crvena. A da ne spominjem pitanje cijene - jedna Gillete patrona bi mi izdržala do 3 tjedna, uvijek je morala biti oštra jer čim bi malo otupila, pojavilo bi se crvenilo i grebala bi kožu, a Nivea je čudo - uopće se otupljuje sa vremenom.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare