Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Dermablend - obavijest i osvrt



Žene oduvijek vode 'bitku' sa nepravilnim tenom i sve do danas za postizanje ujednačenog izgleda bilo je potrebno nanijeti više slojeva kozmetičkih proizvoda. Premda takva kombinacija različitih proizvoda doprinosi ujednačenom tenu i dalje ostaju vidljive nepravilnosti u obliku izbočina, udubina i ožiljaka. Linija Dermablend pomoći će u korekciji vidljivih nepravilnosti na koži te doprinjeti čistom i ujednačenom tenu zdravog sjaja. Za visok stupanj prekrivanja i ujednačavanje tena masne kože sklone aknama izaberite Dermablend 3D Correction dok za prekrivanje laganih do umjerenih kožnih nedostatka (nepravilan ten, podočnjaci, crvenilo, ožiljci itd.) isprobajte Dermablend Fluid. Iskoristite posebnu Vichy promociju gdje pri kupovini odabranog Dermablend pudera na poklon dobivate Pureté Thermale 3u1 micelarnu otopinu (30 ml) te brošuru s make-up savjetima poznate vizažistice Simone Antonović. 

Da se i ja nadovežem sa mojim iskustvima - od puberteta mi se zna desiti svakih godinu do dvije ogromni prišt i naravno da ostane rana na licu. I uvijek se to uz redovne pudere može vidjeti na licu. Ali otkad sam davnih dana otkrila Dermablend, to je bilo vrijeme dok se tek pojavio kod nas u ljekarnama, ja sam spašena. Uvijek bi mi izbio prišt od stresa ili slično prije nečeg bitnog i eto ti ga na. Ali otkad imam Dermablend, sigurna sam da on prekrije ama baš sve. 

Bilo da su to kraste, crvenilo, sve i svašta. Doslovne nema toga što nisam uspjela prekriti. Od tamnih podočnjaka koje ni korektor ne prekrije, pa do madeža. 

Prvo što sam probala je bio onaj Dermablend korektor u posudici, no s vremenom su i puderi postali sve jačeg prekrivanja pa toga više nema u prodaji, ali uz ove pudere ni ne treba. U novije vrijeme Dermablend koristim kad želim jako prekrivanje jer više nemam baš problema sa prištevima. 

Kad idem na slikanje ili za nešto gdje želim totalno prekrivanje da mi lice izgleda kao porculanska lutkica, onda je to Dermablend. Uvijek imam jednu tubu doma koja čeka ili ekstra prilike ili ekstra neprilike.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu