Preskoči na glavni sadržaj

ItStyle make up


Prošlo je mjesec dana otkako je u Point Vrbani otvoren ItStyle! Jupi! Bilo je to ovako - taj dan sam bila na jednoj ozbiljnoj konferenciji s koje sam markirala na nekih sat i pol da vidim novi make up. I znate što, markiranje u svrhu pronalaska novih make up proizvoda je baš dobro.

Idemo redom. ItSytle je talijanski brend kojeg do sada nije bilo kod nas, srećom sada je tu i nadam da se da ostaje dugo vremena kod nas. Slatka trgovina u kojoj je samo make up, bio bi moj najbolji opis svega toga. Nije to samo puder, maskara, sjenilo, ruževi, to su nijanse i teksture bezbroj proizvoda.



Ruževi postoje u svim varijantama - mat, sjajni, od najsvjetlijih do najtamnijih, već sam uočila barem 5 pink i fuksija nijansi koje bi mi bile odlične. Ali to nije sve.




Naravno, litre lakova za nokte su izložene, imala sam dojam kao da sam u trgovini boja za zidove, a ne lakova za nokte po količini dostupnih boja. Isto tako sjenila, koja dolaze u svim mogućim finišima, nijansama i varijanti pakiranja.



Ono što sam na prvu uočila su jumbo olovke - sjenila za oči. Nijanse su super, ima neka nude-bronze nijansa, za kojima sam totalno luda.


Pa opet ruževi ...


Zatim puderi i rumenila, od tekućih, u kamenu, prahu, ukratko - čega se sjetite i što god poželite na sljedećem koraku je.


Kako sam dosta toga fotkala taj dan, na dosta proizvoda se i vidi cijena. Mislim da su im cijene super, a kako sam do sada probala nekoliko proizvoda, mislim da su sasvim ok proizvodi i su sasvim dobra konkurencija ostalim talijanskim make up brendova i sličnim brendovima iz mrvicu višeg cijenovnog ranga, npr. Pupa, Bourjois.


Svidjelo mi se što konačno netko ima i bezbroj korektora, jer nije dosta jedan za cijelo lice - imam ja i podočnjake i mrlje i svašta, tako da sam ovdje vidjela i korektore u bojama za neutralizaciju, ali i fine nijanse za redovnu upotrebu.


No da ne bih bila tužna, iz trgovine sam otišla sa jednom maskarom, sjenilom, rumenilom i lakom za nokte o kojima Vam uskoro tipkam.

Do tada, evo i njih kako izgledaju. Prvo je rumenilo, zatim sjenilo, a onda maskara. Pogledajte ju, ima tri kuglice. Jednom davno sam imala nešto slično (Givenchy). 





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare