Preskoči na glavni sadržaj

Orofluido

Već dugo koristim Orofluido ulje za kosu jer je po meni najbolje - efikasno je za suhu kosu, a opet nije masno. Miris ima poseban, ne znam kako bih ga opisala, nije samo miris nekog proizvoda za kosu koji ishlapi taj čas, nego ostane dulje vremena i baš mi se sviđa, baš onaj miris argana kako to opisuju na web stranici 

The delicious, enveloping amber fragrance with a vanilla foundation instantly transports you to an exotic world of ancient civilizations. An exquisite, sophisticated fragrance with extraordinary evocative power.



I onda su napravili parfem sa istim tim mirisom!!!! I znate što - odličan je! Čak i ja koja se bunim na većinu parfema da su slabi i brzo se ne osjete, ovaj se osjeti. Tako profinjen miris, baš odličan za ovo ljetno doba. Za razliku od ulja za kosu, parfem dolazi u crnoj bočici, sa rasprišivačem koji je odličan ako volite pošpricati parfem u zrak i onda proći ispod njega (bar ja tako volim). Praktičan je za u torbu, praktičan je za koristiti i odličan za dobivati komplimente kako dobro mirišim. Ima li još koji bolji razlog za koristiti Orofluido ulje? Meni je ipak najbolji znak da koristim dobar parfem kad mi to govore ljudi oko mene i onda još kažu - super mirišeš, što je to?

Cijenu seta ne znam jer sam dobila na poklon od frizerke koja svako malo od svih trgovačkih putnika dobije ili ovaj set, maskaru sa svjetlom i ogledalom ili pak onaj starinski parfem za tijelo. Za kupiti su do sada uvijek bili najpovoljniji na Feel Unique, no kako nisam već jako dugo kupovala kozmetiku on line, možda se i promjenilo. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare