Preskoči na glavni sadržaj

#Najbolji Piling


Naslov govori sve. Skupi piling mi je uvijek, ali ama baš uvijek bilo šteta kupiti. Filozofija mi je bila da to minutu dvije pobacam po licu i isperem i bacim i to je to. Kao koja je koristi od toga da bih potrošila 20 kn?!

Sve dok nisam kupovala jednu Caudalie kremu i dobila tester ovog pilinga. I ljubav prema njemu se dogodila isti čas. Radi se o tome da je ovaj piling nešto savršeno, što on napravi koži ne može nitko drugi.

Koža je neopisiva, mekana, glatka, kao da je skinuto s nje sve što ne treba biti na njoj, baš kao bebina koža. Piling je za mene pravo čudo i više ne koristim niti jedan drugi. Nije više extra skupi puder s čim postižem da lice izgleda super, nego upravo baš ovaj piling. Koža od njega vrat takav zdravi izgled i sjaj da je to čisto nevjerojatno. Da ga nisam probala ne bih nikad povjerovala da može biti pilinga koji su ok i pilinga koji su tako dobri. 

Kad malo bolje razmislim, ne bih kazala da mu je mana cijena od 200 kn jer ga koristim već dugo i nikako ga potrošiti. 

Ako mene pitate što uzeti za njegu jer ne znate što više napraviti da lice izgleda bolje - onda je to to, to ovaj piling može. 

Definitivno se vidi i razlika u teksturi. Prvo što je gust kao krema, a sadrži jako puno zrnaca. Nikada ga ne koristim na suhu kožu jer bi to meni ipak bilo malo preagresivno. Umasiram ga na mokru kožu i lagano kružim prstima par minuta. Volim nakon njega staviti masku jer sam sigurna da je onda pravo vrijeme da dobijem maksimum od svake njege kože.

Budući da mu je cijena 200 kn, isplati se paziti na popuste u ljekarama, uvijek ima barem jedna u kojoj je Caudalie na -20 i 30 na nekoliko dana, ali isto tako ima dosta dobrih ponuda na Feel Unique.

Ono što mi je jako šteta je što Caudalie nitko ne reklamira baš na našem tržištu ili ja nikada nisam vidjela njihove reklame. Proizvodi su im odlični, ali sve moraš otkriti sam.

U trenutnoj postavi imam Caudalie piling, Beauty Elixir i Vineactive 3u1 hidratantnu. Definitivno vrijede pažnje, no bilo bi lijepo i vidjeti ih u medijima.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare