Preskoči na glavni sadržaj

Skuplja vs Jeftinija kozmetika - kada i za što izdvojiti više novaca, a kada ne - primeri za lice



Svi volimo vidjeti one lijepe znakove za duple CC, Dior, Guerlain, YSL no istina je da oni i lijepo koštaju. Postoji mnogo brendova i većina njih se ipak trudi za solidne novce napraviti dobre proizvode. Nakon gotovo punih 7 godina bloga i dobrih 20 godina šminkanja, evo što sam zaključila za neke proizvode. Danas su nam tema primeri.

Moj je zaključak da uz pravilnu njegu lica, primer nije potreban za svaki dan. Da, zvuči bolno, ali je. Bolje je dati 300 kn za dobru kremu za lice, nego 50 kn za kremu + 250 za primer. Primer uglavnom ne njeguje kožu, ali krema da. I zato bolje skupa krema nego skupi primer.

Meni su se pokazala dva proizvoda odlična za ovo područje:
1. Loreal Lumi Magique primer - biserno bijele boje, ponekad sam ga koristila i kao highlighter. Primer sam po sebi daje svježinu i malo zamaskira crvenilo i umor. Cijena mu je bila do 100 kn, količina je sasvim dovoljna, a proizvod odličan.



2. Balea Teint Perfektion - ostavlja na licu dojam kao i svaki silikonski primer - zagladi sve, ali ama baš sve, bez da ostanem bez 500 kn. Cijena je naravno odlična, vrlo povoljno, a efekt sasvim dovoljan.



Skuplja verzija Balee je Sisley Instant Perfect - jednako dobar, radi isto, samo je jel' Sisley i koštao me je preko 300 kn. Jako volim Sisley, njihove fine sastojke i teksture, ali nekad je jednostavno previše dati 300, 500 ili 700 kn za nešto njihovo. 

Bestselleri u ovoj kategoriji na Feel Unique su YSL, Loreal i Maybelline. Definitivno i šopingoholičarke na Feel Unique u ovoj kategoriji imaju različitih preferencija.

Kod mene u kategoriji primera glas ide na drigerijske brendove jer ne koristim primer svaki dan, a vjerujem da je bolje novce uložiti u njegu lica.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare