Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Aqualia Thermal - bogata krema


Dizajn Vichy teglica je svima poznat, staklenka koja preživi pad sa 2 metra (bez zezancije), čvrst poklopac (koji također ne puca) i odlična imitacija amabalaže u odnosu na ono što krema pruža - ovaj put vodeno plava boja kao simbol hidratacije.

Svaki brend za svoj proizvod tvrdi da radi što i obećaju u opisu proizvoda, ali znate što? - Aqualia zbilja i odradi posao pošteno.

Imam 29 godina i uvijek mi treba nešto hidratantno, uvijek kupujem čim piše h, a ne cijela riječ hidratacija jer mi je čelo jako isušeno. No počela sam primjećivati još nešto - one nazolabijalne imaju prve naznake, kao malo više isušena koža na mjestima gdje obraz prelazi u bradu i brčić. I još na vrhovima obraza, tamo kože bude nekako čudno suha. I mislim da krivac nije ljeto, nego što se bliži 30. OK, imam ja i pokoju anti-age kremu, no moja filozofija je da koži koja ima prve znakove, ali i malo kasnije znakove godina, nije ključno da koristi anti age kremu za zatezanje, nego za ekstremnu hidrataciju.



Počela sam uočavati da mi kreme za normalnu koži više nikako nisu dosta, treba biti barem za malo suhu, isušenu, a sve češće i za jako suhu - pa dobro da je onda krema u rich varijanti, tj. bogatoj varijanti. 

Nakon nekoliko tjedana korištenja mogu reći da mi je koža u puno boljem stanju, čelo, oko usana i na jagodicama. Također ovu kremu koristim i za vrat jer sam shvatila da i u to područje treba uložiti trud i dobru kremu za lice.

I kako to izgleda na licu? - Kao prava bogata hidratantna njega. Krema je i hidratantna i malo masna. To je kombinacija koja mi je u zadnje vrijeme odlična, rekla bih po svojoj procjena da je omjer 70% hidratacije, a nekih 30% masnoće, što je meni sada sasvim ok. Budimo iskreni, počeli smo s grijanjem, koža se još oporavlja od ekstremno toplog ljeta i ova krema je sada došla kao čisti spas.

U Aqualia liniju se uvijek pouzadajem jer nikad, ali ama baš nikad nisam imala od nje nešto neželjeno na koži, nego samo mekanu i njegovanu kožu. Još sam primijetila da krema ostavi kožu posebno mekom na dodir, a svaka BB krema (pa čak i one za suhu kožu) odlično sjedaju na lice.

Da sumiramo stvari oko ove kreme:
- odlična ambalaža, čvrsta, postojana i pogodna za putovanja
- izrazita hidratacija
- rich varijanta pogoduje koži u trenutnom periodu
- dobro se upija i ne ostaje masno na koži
- odlična za dnevnu i noćnu njegu
- omekšava kožu
- čini kožu manje napetom
- defintivno odličan izbor za prve bore

Loše strane - nisam sigurna, ali mi se čini da je cijena malo viša nego prije, nisam sigurna, sada je ova linija oko 200 kn, a mislim da je prije bila niža cijena ili se varam?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu