Preskoči na glavni sadržaj

Bio Beaute by Nuxe balzam za usne



Kod skupljih brendova mi je šteta nekad kupiti neke stvari koji smatram običnom njegom, pa je tako i sa balzamima za usne. No, na Sophia.hr je bila akcija 1+1 i eto tako sam uzela. 40 kn za 2 komada se činilo ok, ne previše skuplje od konkurencije.

Pakiranje je lijepo, klasika za Nuxe i Bio Beaute, a balzam sam po sebi ugodan na usnama. Odličan je za ovu zimu jer mi ostavlja konkretan voštani film ta da sam sigurna od zime i isušivanja. 

Bilo bi odlično kada bi postojao još u nekim nijansama recimo roza, breskva i još neki tamniji, vjerujem da bi se boja jako lijepo održala. Balzam mi je odličan za na olovku za usne, imam i boju i ugodan sloj na usnama pa mi usne ne izgledaju isušeno.

Ambalaža je sasvim ok da bude stalno u torbi jer je čvrsta i ne otvara se, provjereno. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu