Preskoči na glavni sadržaj

Olival balzam za njegu stopala i noktiju



Svi znamo da je njega stopala bitna, no ni sama ne znam da li preko ljeta kad se kao stalno vidi ili preko zime dok ne vide baš svi? Kod mene je možda ipak njega stopala bitnija zimi, ali zbog mene jer ne volim gruba stopala ili dok mi hrapava koža zapinje po plahti. 

Uglavnom balzam koristim svaki dan, to je prvi savjet za meka stopala. Koliko god bila umorna, balzam stoji kraj lampe i istisnem malo na stopala i sklopim stopala kao mala beba i tako namažem cijela stopala bez da prljam ruke.

Davno sam čitala koja je tajna modela Victoria Secreta za meka stopala - obilno namazati stopala i obući termo čarape i tako spavati cijelu noć. I isto tako je i s ovim balzamom upalilo.

Sviđa mi se što se dosta brzo upije pa ne zamastim krevet i čarape, a i nije premastan, baš je onako fin za upotrebu. Miris je lagan i ugodan.

No, ne koristim ga samo na stopalima. Sjećate se ružnih suhih laktova? I tamo koristim ovaj balzam. Ali ima još - balzam za stopala mi je bolji od većeg broja krema za ruke, pa eto s njime mažem i ruke.

To je moja mala lista cheatova sa Olival balazamom, a i padam na tu roza boju ipak, baš je onako ženski izgled i miris.

*PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare