Preskoči na glavni sadržaj

Sisley maska za oko očiju



Ova maska je moj favorit već godinama, prvi put sam ju probala pred možda skoro 10 godina i od tada joj nema ravne. Masku koristim oko očiju, ali i malo šire oko očiju. 

Maska je odlična za smanjivanje natečenosti, pomoć oko bora, hidrataciju područja oko očiju i općenito osvježava cijelo područje oko očiju. Sastojci su najbolje što može biti: ginko, arnika, divlji kesten i još malo B vitamina i drugih divnih sastojaka.

Ovaj proizvod je maska i ja ga ne koristim samo kao masku, ja to koristim i umjesto noćne kreme, fino svaku večer stavim jednu kap ispod svakog oka i umasiram to. Ali kada sad ekstra natečena, onda pričekam da se upije 10 minnuta i stavim još kremu za oko očiju. Tada je to full njega oko očiju. Maska mi je dovoljna sama za sebe u 90% slučajeva. 

Bitna napomena je da masku koristim uglavnom uvečer i ne skidam ju. No ujutro ju koristim vrlo rijetko baš zbog toga, šteta mi ju skinuti, radije ju ostavim da se u potpunosti upije. Ovo mi je maska koju koristim za deluxe njegu i jednostavno je šteta zatrajati je u jutarnjoj žurbi.

Cijena je diskutabilna jer je ovo pakiranje od 30 ml i stoji gotovo 900 kn. Redovne kreme dolaze u varijanti od 15 ml, što kada preračunamo ispada kao dvije kreme od 15 ml po finoj cijeni od 450 kn. Istina da je cijena za odjednom previše, ali iskreno i da košta još duplo, uvijek bih kupila.

Ovih 30 ml će mi izdržati sigurno do ljeta, kada ju koristim često onda mi traje pola godine, no nekad se fino razvuče i do skoro godinu dana. Kada tome pribrojimo koliko manje kupujem kreme za oko očiju, na kraju ne ispada neki veliki trošak.

Sisley maska za oko očiju je za mene proizvod koji nikad ne pokušavam zamijeniti sa nečim drugim jer ništa nije ni približno.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare