Preskoči na glavni sadržaj

Filorga Hydra - filler - pro youth mouisturizer care


Kako sam pred par dana napisala na Instragramu - može li kanta ove kreme?
Zima, grijanje, vjetar, suh zrak i nikako da dođe proljeće me ubijaju. Koža mi je jako isušena, beživotna, baš mi ta zima nikako ne pristaje. Pogubna je ta zima za kožu. Srećom da postoje kreme za lice jer bih proljeće dočekala kao stara baba. Moja zadnja uzdanica da se to ne dogodi je Filorga!
Idemo redom.

Ambalaža:
Vau, baš je zanimljiva. Izgleda minimalstički, a opet jako efektna. Frozen teglica, u kojoj je bijela čašica izgleda baš otmjeno. Uvijek volim ovaku ambalažu. Iako svi navijaju za pumpice na kremama, ja baš i ne. Ja volim mackati po kremi, da mogu sama birati količinu, a ruku na srce - tko stavlja prljave prste u kremu pa da se toliko žali. 

Uglavnom, ova teglica izgleda odlično za onako ostaviti u kupaonici, hodniku ili negdje jer je baš eye-catching. Odlična je za putovanja jer je čvrsta, konkretna i drži se dobro u svakom koferu.


Tekstura, djelovanje i osjećaj na koži:
Baš kao kapljica Jara - mala kapljica, koja je vrlo jaka. Krema djeluje jako lijepo, kako sama, tako i u kombinaciji sa uljima. Najradije ju ipak koristim samu jer mi je šteta nešto joj podvaljivati. Kako je prošao rođendan sa 30 svijećica, sve više su mi potrebne malo konkretnije kreme. Nikoja koja je samo hidratantna nije više dosta, ni približno. Probala sam čak i sa rich hidratantnima, ali vidim da to nije dosta. Vidim da mi je potrebno anti age sastojaka u kremama sve više. Najgore mi je čelo, uvijek me zateže, suho je i rade se mnoge sitne crte od isušenosti. Isto tako oko usana i nasljedne bore, iznad usne, kao dupla nazolabijalna. Nije li to divan dan za okrugli rođendan?

Sad - što tražim od kreme - da je srednje gustoće, da se upija u kožu, da ne zateže jer mi je to grozan osjećaj, meni treba krema koja opušta kožu zategnutu od isušivanja, koja ne radi prištiće, koja tako fino nahrani i hidratizira kožu. I to radi Hydra - filler. Krema mi je po teksturi ni  preteška ni prelagana, baš onako taman u sredini. Jako lijepo se nanosi na lice, umasiram ju i to uvijek volim, kreme koje mogu umasirati, a ne da krema stoji na koži. I onda ide čarolija - čelo je opušteno, nema onih groznih crta od isušenosti, cijelo lice nekako bolje izgleda. Ali, ima još. Koža kao da dobije neki filter ove kreme, pa izgleda puno bolje, zaglađeno, meko i baršunasto. Sviđa mi se. Zvuči mi kao opis Hollywood filtera od C. Tilbury. No, ja se radije ipak baziram na skin care nego na make up. Kada je koža njegovana, tada i najobičnija tonirana krema sjeda odlično i lice izgleda super.


Ova krema je namjenjena suhoj koži. Iako moja koža nije sasvim suha, nego ima faze. Sada preko zime je suha, ali cijela suha, nema masne T zone. Dok preko ljeta je T zona malo masna, a ostali dio je i dalje jednako suh. Za razliku od teen dana, kada mi je cijela koža bila masna, sada je njega puno teža i iskreno vrlo rado bih opet radije imala masnu kožu, nego što sada imam suhu. Masna koža ne zateže, a suha strašno zateže. Osobe koje misle da imaju suhu kožu, a da ne osjete to zatezanje, vjerujte mi, nemate suhu kožu. Probala sam već više puta kreme za zatezanje, a.k.a. lifting efekt i meni je to na suhu kožu kao sol na ranu.

Hydra - Filler je odlična za njegu suhu kože baš zato jer ne zateže, nego opušta kožu koja se doslovno stegne od isušenosti. Zvuči smješno, ali to je opis kako ja to osjetim na koži.

Zatim što mi se sviđa, u ovoj kremi ima hijalurona. :-) :-) I još uz to sve moguće high tech čestice rade na proizvodnji kolegana u koži. Nisam znanstvenik, samo žena sa suhom kožom, i što god da je Filorga smislila za ovu kremu, radi dobro. :-)


Mislim da mogu mirno uz ovu kremu dočekati proljeće, da ipak neći izgledati kao da imam desetak godina više, ali trudim se. Recimo danas sam cijeli dan doma, u kući, u pidžami i nekoliko puta ću se mackati sa ovom kremom, a ponekad ju koristim kao i masku koju malo držim na licu, pa onda umasiram.

Što se mene tiče, 5++++++.

Pozdrav,

Ana

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu