Preskoči na glavni sadržaj

L'oreal Elseve krema za kosu



Imala sam nekoliko neuspjelih pokušaja korištenja kreme za kosu, no nisam se baš bila usrećila. Jedina koja mi se svidjela prije ove je bila Phyto, ali mi je previše dati 200 kn za kremu za kosu.

I onda dolazi taj sudbonosni posjet DM-u i želja da kupim neki leave in regenerator jer mi je kosa jako suha. Razlog zašto sam kupila ovu kremu je što je koštala 30 ili 40 kn i zlatna ambalaža. I mislila sam si, ako je loša pa zapetlja kosu, budem ju koristila prije pranja i to je to.

Kako već pretpostavljate, sve što sam mislila je krivo. Krema je fantastična. Imam dojam da su se u nazad nekih godinu - dvije, drogerijski brendovi jako poboljšali u kvaliteti.

Vratimo se na kremu ipak ....

Miris - lijepo piše extraordinary, miris je skupe kozmetike definitivno, miris koji osjetimo u salonima i parfumerijama, miriši baš luksuzno i skupo. Odlično je za dane kad je kosa ne baš najbolja, odnosno dok ju ne stignem oprati pa nije više onako svježa, e onda ovaj miris pomaže jako puno. Ili za one kojima kosa smrdi nakon kuhanja ručka, evo rješenja. I skuhan ručak i mirišljava kosa. :-) Miris je tako dobar da se osjeti na jastučnici, rukama, kosi (jako dugo vremena), ali čak i kupaonici.

Tekstura - lagana krema, kao neka gel krema, lijepo se rasprši po dlanovima, malko je gelasta - vodenasta na koži, ali na kosi, pravo savršenstvo. Kad sam ju prvi put koristila, imala sam speglanu kosu i primjetim da mi je kosa od kreme mokra. Pomislila sam naravno WTF!!!! Ali onda ide čudo, krema se počne sušiti i kosa ne izgleda kao da ju je nešto namočilo. Inače bi nakon toga izgleda kao slatka mala ovčica. Ali ova krema se upila, a kosa ostala ravna i speglana. Čudo za mene. Kosa je nakon toga ostala ravna kao da ništa nisam radila čudno po njoj. Druge metode kada sam ju testira je bila prirodno osušena kosa, metoda zaspala sam s vlažnom kosom. Tada moja kosa pokaže svu raskoš suhe kose i fino je izgledala nakon kreme. Ne zavaravajmo se, nije bila kao dok ju feniram i peglam, bila je i dalje neuredna, ali znatno manje suha i izmučena. Ipak svaka 3 tjedna bojim kosu .... S tim se borim, pa ako kažem da ova krema pomaže, onda zbilja pomaže. Imala sam jedan dan kovrče na figaro i odlučila sam ih u blogerske svrhe staviti na kušnju s kremom, ali opet je bilo isto, krema se upila, a frizura ostala.

Efikasnost - da je ovo netko ranije izmislio, spasio bi se muke i muka sa suhom kosom. Ako imate imalo suhu kosu, treba Vam. Ako imate jako suhu kosu, treba Vam.

Za mene je ova krema zamijenila sva ulja za kosu, pa čak i Orofluido. A ako sam bila u stanju zaboraviti na Orofluido, onda je jasno da je ovo odlična krema. Iskreno, da nema tube i naziva, mislila sam bih da je Kerstase, a ne low priced L'oreal Paris. Ovo je definitivno kvaliteta bolja i od L'oreal Professional i L'oreal Hair.

Vidjela sam u DM-u da ima još jedna ili dvije vrste ovih krema, pa nakon ove napadam dalje. Sjećam se da je jedna Cica nešto, za oštećenu kosu, baš će biti zanimljivo probati i nju. Nego, zadnjih dana se vrti reklama za neku novu masku .... 

Ocjena: 5+
Razlozi: skupi miris kreme, a efikasnost kakvu još nisam vidjela

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare