Preskoči na glavni sadržaj

Nuxe Nuxellence Zone Regard


Ovo je nakon prvog korištenja postao moj the proizvod za njegu kože oko očiju. Razlozi u nastavku.

Kod većine krema za oko očiju mi nedostaje to da preslabo prekrivau podočnjake. Uvijek je nekoja premasna, prevodena, pregusta, preteška, presuha, ali Nuxellence je nešto sasvim drugačije. Ona je kao da je Nuxe u jednu tubu strpao sve što ima, u pozitivnom smislu.

Ambalaža je odlična, čvrsta ljubičasta tuba. Izgleda odlično u polici, čvrsta u torbi, pogodna za doma i put. Veliki like na to.

Prvo otvaranje je vau! U čepu je igla koja ne dozvoljava da uđe zrak u tubu, ali isto ne dozvoljava da se čep skine. Bravo.

Onda ide pogleda na ovaj metalni dio koji hladi, tj. hlaaadi podočnjake bolje od žlice iz frižidera. A s druge strane je rupica kroz koju izlazi krema.



Nakon cijelog ovog doživljaja dolazimo konačno i do kreme. Radi se o kremi boje lososa, tj. lagano narančasto - breskvaste nijanse. Krema je inače zamišljena kao noćna njega, no ja ju koristim kao dnevnu i noću jer je tako divna.


Tubu je potrebno malo jače stisnuti, ja imam običaj kremu istinusti prvo na prst pa onda tek prstom stavim na lice. Kada izađe iz tube, krema je čvrsta, no u dodiru s kožom se topi i upija na način na koji do sada uopće nisam vidjela. Pravo čudo. Krema postaje meka, izgleda kao Blur opcija Photoshopa uživo jer to i radi. Ja kremu lagano umasiram i područje oko očiju postaje tako zaglađeno, ravno, meko, izgleda kao da sam nanijela Blur na podočnjak. Ono što je još dobro jest da je krema u boji, tako da tamni podočnjaci postaju prošlost.

Moj običaj je da u nazad mjesec dana (i više) ne koristim korektor jer su mi dva sloja ove kreme bolji od ikojeg korekrektora. Pod desnim okom imam dosta veliku boru, ratujem s njom, ne da se ona, ali ova kremu ju popuni, jednostavno je više nema. S lijeve strane imam 3 sitnije bore koje se isto protežu od unutarnjeg do vanjskog kuta oka, s njima je lakše jer su manje, no svaki korektor upadne u njih i još se vide gore od one jedne velike. Ova krema to riješi da bore nestanu, jednostavno mi se izravna koža, popuni se, ne znam opisati, kako god nema ih, a što je još bolje, nema onog upadanja u bore kao kod korektora.

Ja sam oduševljena ovom kremom za oko očiju. Nešto ovakvo ili slično nisam do sada imala, a da je držim kao pijan plota, to da. U Nuxe paketima ima serum za lice i ova krema po cijeni od 430 kn, što je odličan ulov jer ova krema sam košta oko 280 kn.

Iskreno, da košta puno više, kupila bih. Do sada mi je najskuplji proizvod za njegu oko očiju Sisley maska i iskreno, da je ova krema 1000 kn, kupila bih ju. Vrijedi svih novaca, a pogotovo 280 kn.

Kupila sam ju na Sophia.hr, vrlo često skoknem na tu stranicu jer su često jako dobri popusti, a dostava je brza, pa sam tako i ovu kremu kupila na Shopia.hr.  

Svim prijateljicama sam već prenijela da je ova krema pravo čudo, neke su me poslušale, neke se još dvoume, no ja sam svoju najbolju kremu pronašla. 

Opis ove kreme me podsjetio na Rexaline. Naime, jedna kolegica ga koristi stalno, neki eraiser ili kako već, kaže da doslovno briše bore s lica, da se čak može nanijeti jedan sloj, osušiti fenom pa još jedan sloj i da lice izgleda kako u curice, a kao od odrasle žene. Ova krema me podsjetila na to jer radi Photoshop u realnom vremenom, a ovo sa fenom mi se ne čini primjereno za oko očiju ipak.

Kako god, Nuxellence je moj spasitelj, popunjava bore i skriva podočnjake. Jako ga volim i namjeravam se opskrbiti s njim za budućnost, neka ja njih imam kod sebe.

Ocjena: 5+

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu