Preskoči na glavni sadržaj

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel.

Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi.


Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i nije za svakodnevno nošenje jer je to ipak malo jači i teži puder. Ali to je samo moje mišljenje. Tko treba jače prekirvanje radi crvenila i sl. biti će dobar za često korištenje.


Perfection Lumiere je Chanelov zadnji puder koji su izmislili. Cilj ovog pudera je da kombinira prekrivanje Mat Lumiera, ali da ne bude težak kao Mat Lumiere nego da bude lagan kao Vitalumiere Aqua. Ukratko, to je to. Lagani puder koji prekriva dobro. Doduše, rekla bih slabije nego Mat Lumiere. Uopće nije težak i ne uzrokuje prišteve. Kako kažu njegovi tvorci: "Savršenstvo nikada nije bilo tako jednostavno!". A opet, puder je mat i dobro stoji na licu.


Puderi do sada su bili tekući, ovaj je više kremast, ali tekuć. Bočicu je potrebno tresti i tresti. Znate da je dosta kad Vas ruka počne boliti, i to poprilično. Puder je iznimno lagan, slabo prekriva, ali je mat. Ovaj puder daje prekrivanje tonirane kreme u jednom sloju, u dva je nešto konkretniji. Mnogo je žalbi na uzrokovanje prišteva. Ja osobno nisam imala takvih problema, samo bih ponekad primjetila da mi čelo nije ravno, ali nije to ni prišt. A potom ujutro, čelo je opet ravno. 


Evo ih i u boji. Prvi je Mat Lumiere 20, boja kao da je napravljena po meni. Sljedeći je Perfection Lumiere, nešto je svijetliji i više je žut. Posljednji je Vitalumiere Aqua B10 i dosta je bež, za razliku od ova dva žuta pudera.

Ne mogu reći da nekoji od ovih pudera koristim samo za određene prilike. Koristim ih kad trebam određeno prekrivanje. Zadovoljna sam sa svakim na svoj način. Isto tako, ne mogu reći da li su mi bolji Chanel ili Dior Forever i Nude. Svaki od tih pet pudera ima neku svoju prednost. Nekome je prednost dugotrajnost, neki daju tako lijep izgled licu, dok je treći tako lagan kao pero.

Primjedbe

  1. Toliko o Chanelu da nisam znala na koji post ostaviti komentar :-D
    Divne su mi boje proljetne kolekcije no vidim imaš razne vrste pudera za svaki touch :-D Nisam neki fan tekućih pudera i zapravo ih ni ne koristim jer nemam potrebu, male nedostatke prikrijem korektorima. Čitajući tvoju recenziju, čini mi se da bi meni najviše odgovarao Vitalumiere Aqua ovako na slijepo prema opisu. Nijanse su sasvim druga stvar :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako se odlučiš za Aqua, samo nabavi tester ili nešto jer se mnogo cura žali da im uzrokuje prištiće.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čitala sam već o tome, zapravo nema šanse da bi nešto tog iznosa kupila bez testera :-D U prijašnim kupovinama sam imala previše gafova jer sam uzimala na slijepo a sad sam ipak malo pametnija i ne dopuštam si brzopletost i nepromišljenu kupnju :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni su Chanelovi puderi odlični. Prvi koji sam imala je bio Vitalumiere Aqua i bila sam jako zadovoljna. Sad imam Mat Lumiere i još sam zadovoljnija! Lijepo izgledaju na licu, prekrivaju, a opće nemam osjećaj da nosim neki teški puder. Preporučujem svakako :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja imam Vitalumiere Aqua i Perfection Lumiere. :)
    Dugo ih nisam koristila, pa ću ih baš izvući iz frižidera. :D
    (Ako ne koristim podloge u nekom periodu, umotam ih u nepriziran materijal i spremim u kutiju, pa odložim na dno frižidera gdje ih čuvam do sljedeći put. Grozna sam. xD )

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu