Preskoči na glavni sadržaj

Clarins mlijeko & krema


Dok sam bila gotova s kupovinom dobila sam Clarins mlijeko i kremu. Isprobala sam ih, testeri su poslužili svrsi.


Iskreno, ne znam što da napišem o mlijeku. Mlijeko kao mlijeko. Stavim malo na vatu, očistim, lice se sjaji i ukratko je to to. Ne mislim da mlijeko za 200 kn radi nešto više od onog za 20 kn. Mlijeko inače ne koristim. Ne vidim svrhu tome, koristim Sensibio H20.


Hidratantna krema za suhu kožu, to sveć prolazi. Malo jača krema, dobra za ove dane. Nadam se da ne će biti prištića od nje. Ako se pokaže dobra, možda kupim. Možda, ne obećajem. 

Primjedbe

  1. Baš u zadnje vrijeme koristim Clarins HydraQuench Normal to Dry skin i mogu reći da sam očekivala ipak malo više. Ok možda sam se zeznula pri izboru i trebala uzeti verziju sa jako suho kožu. Sama krema je ok, miris mi je divan, tekstura isto, nikakvu štetu nije izazvala, al ja sam očekivala da je to nešto malo hidratantnije. Sama bez seruma mi jednostavno nije dovoljna. Sa serumom je super, koža je divna i ne zateže ni nakon par sati. Sljedeći put definitivno kupujem onu malo bogatiju verziju. :-D Inače baš obožavam Clarins i to mi je jedan od najomiljenijih brendova.

    OdgovoriIzbriši
  2. Niti mojoj mami koja ima suhu kožu ne odgovara krema.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare