Preskoči na glavni sadržaj

Les Exclusifs de Chanel


Sjetila sam se da nisam napisala izvještaj sa posjeta Chanel Les Exlusifs. Radi se o slatkoj maloj parfumerijici, gdje je prije bio Make up Stuido, a sada set eksluzivnih parfema. Požurite tamo, ovakvo nešto se prvi put može kupiti tek nakon puno prijeđenih kilometara.

Da ne duljim, lokacija i interijer Make up Studija, sadržaj parfemi, odreda Chanel. Ovo me podsjeća na inačicu jednog filma o čokoladi, naime u filmu je žena otvorila trgovinu sa čokoladom u vrijeme korizme, a Chanel kod nas trgovinu sa rijetkim parfemima malo prije Adventa i Božića. Shvaćate, tko me želi usrećiti neka pažljivo čita dalje.

Kolekciju čini čak njih 13 (ovaj put je to sretan broj, bar za prihode Chanela). Imena slavnih parfema su: Gardenia, Jersey, Beige, Coromandel, La Pausa, Rue Cambon, N 18, N 22 ... A iza tih imena kriju se većinom stari parfemi, primjerice Gardenia iz 1925. 

A i da objasnim zašto sam zapela za Gardeniu. To je moj favorit. Od svih njih mi se svidio najviše jer je najslabiji, ostavlja dojam samozatajnog parfema koji opija prekrasnim slatkim mirisom. Kako mi je objasnila prodavačica, Gardenia je zamjena za kameliju budući da svi znamo kako je kamelija omiljeni cvijet Coco Chanel, ali nema miris te je tu Gardenia da zamjeni miris kamelije. Miris parfema je teško opisati, doduše svi ovi mi se čine poprilično jedinstveni.

Ovaj parfemski studio mi se svidio, kako interijer, parfemi, ali i ljubazno osoblje. Simpatična gospođa mi je opisala kako drže testere, one dugačke štapove koje vam stave pod nos, u koncentratu parfema, mjenjaju ih svaki tjedan. Onda kad sam odabrala Gardeniu kao najbolji, gospođa mi je još ponudila dva najsličnija te sam onda njih probala iz bočice. Očekivala sam da će ovo biti parfemi na kojima će se u parfumeriji štedjeti, ali svaki sam mogla isprobati koliko sam željela te su me gospođe nagovarale da još na svaku ruku drugi pa da vidim kako će se "ponašati" preko dana.

Na kraju nisam kupila Gardeniu jer kad sam došla doma dočekali su me moji Bvlgari Omina Green Jade i Amethist i zaista bi bilo šteta gomilati još Gardeniu kraj njih. Kad potrošim Bvlgarije, Gardenia je moja!

I još linkovi na službenu stranicu, Ogledalo i Puni miris.
http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/Fragrance-Les-Exclusifs-de-CHANEL-88437
http://www.ogledaloonline.hr/niche-parfemi/les-exclusifs-de-chanel-napokon-u-hrvatskoj
http://www.punmiris.com/parfem/Chanel/Les-Exclusifs-de-Chanel-Gardenia-936.html

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare