Preskoči na glavni sadržaj

Sisley maska za područje oko očiju


Ovo je definitivno najskuplji kozmetički proizvod koji sam dosad kupila. Maska za područje oko očiju je koštala 699 kn, istina je da su naše parfumerije malo pretjerale s nekim cijenama, ali ni preko interneta nije isplativije radi carine. Sastojke možete pročitati na doljnoj fotografiji, ako možete.


Maska je vrlo hvaljena, sve korisnice se zaklinju da ih je maska gotovo spasila face - liftinga. Čitajući sve pozitivne komentare nisam mogla odoljeti da ju ne kupim. Područje oko očiju mi je lagano isušeno, imam pokoju sitnu boru, nisu to one prave bore, nego sitne linije ispod očiju, vjerojatno zbog čitanja i sagnute glave. Imam osjetljive oči i neke kreme mi ne odgovaraju. Problem su mi unutranje strane na gornjem kapku jer mi je tamo koža jako isušena, imam doslovno skupljenu kožu koju s nikojom kremom nisam uspjela dovoljno hidratizirati.


Moja omiljena krema za oko očiju je do sada bila Clinique All About Eyes. Sisley maska radi sve što i ona, samo što puno bolje hidratizra i koža oko očiju mi je puno mekša, jako je glatka. Čak je mekan i gladak kao svila prst s kojim nanosim masku.


Maska se može koristiti kao maska, ali i umjesto kreme. Ja sam ju odlučila koristiti umjesto kreme. Zasada primjećujem da su mi one sitne linije ispod očiju manje, koža na kapcima bolja, kad nanesem masku koža se izravna, ali kad se umijem još se primjećuje dehidriranost. Smanjuje kolutove kad se probudim natečena i podočnjaci nisu tako tamni. 


Drago mi je da sam kupila ovu masku, vrijedi tih novaca, a svim onim pohvalama se pridružujem.

Još jednom, 699,00 kn za 30 ml maske.

Primjedbe

  1. Odlična recenzija !

    Vidjet ćeš kad ju budeš duže koristila koliko ćeš imati koristi :)

    Ja trošim treću tubicu a još su dvije u zalihi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvuci fantasticno, ali ta cena je ipak previsoka za moj budzet. Mada opet, mislim da mi jos uvek ne treba :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu