Preskoči na glavni sadržaj

Balea pilinzi



Balea piling. Otkud da počnem?

Postoje plavi i narančasti. Ne, plavi nije za dečke, a narančasti za curice. Plavi je za normalnu kožu, a narančasti za masnu. Iako na njima piše da je plavi za normalnu i masnu, a narančasti za sve tipove. E pa ne bih baš rekla.

Plavi piling je blag, ali solidno radi. Koristim ga svaki drugi dan jer uopće nije grub i ne skida kožu s lica u neumjerenim količinama. Rekla bih da je plavi samo malo jači gel za čišćenje masnog lica. Lice je poslije mekano, glatko i nađe se još pokoji ostatak suhe kože. Nije grub prema koži što je dobar znak da je dobar izbor za osjetljivu kožu. Rekla bih da je ovaj za sve tipove kože.



Ima zrnca kao i neki gelovi za čišćenje lica i gel teksture je.




Narančasti piling je druga priča. To je piling u punom smislu riječi. Nema toga što ovaj piling ne skine s lica. Podsjeća me na Effaclar gel za čišćenje lica (taj skida sve, nije piling, ali ljušti kožu). Narančasti piling koristim jednom tjedno jer je dosta grub, tj. ima puno zrnca koji doslovno poliraju kožu. Nakon ovog pilinga na koži ne ostaje ništa, nikakve ljuskice, krastice i sl. Samo čista koža.

Narančasti piling je odličan izbor kada želite da Vam koža zabljesne. Koristim ga večer ili jutro prije nego imam neke bitne događaje jer je tada lice savršeno pripremljeno za puder. Drugim rječima - lice je bez ijedne suhe ljuskice, samo stavim hidratantnu kremu i puder sjeda na lice savršeno.

Piling je guste, kremaste teksture i na licu nestane sve što je kremasto i ostanu samo zrnca koja savršeno čiste lice.


Presuda: plavi piling je nešto bez čega možete, narančasti je nešto bez čega ne možete ako želite savršeno lice. Ipak mislim da je dobro kombinirati ih, plavi svakih nekoliko dana, a narančasti za veći piling svakih 7 do 10 dana. Cijena nije visoka te mislim da je to još jedan razlog za kupiti oba.

Primjedbe

  1. Nećeš vjerovati al ja sam zaista nekad davno plavi Balea piling kupila bratu a ovaj narančasti sebi :-D On je bio zadovoljan al ja nisam jer mi je dodatno isušivao ionako suhu kožu. Ne mislim da je loš proizvod al oni sa suhom kožom bi ga trebali izbjegavati. Njemu sličan je i Afrodita Clean phase piling - gust, kompaktan, sitnja zrnca, kremast al isušuje :-o Isto je označeno da je za sve tipove kože al moje mišljenje je da nije za suhu :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. e imam i ovaj narančasti :D slažem se u potpunosti sa reviewom, on fkt POLIRA u punom smislu riječi. meni je grub pa ga koristim jednom tjedno a Bourjoisov peeling svakih nekoliko dana, jer je potonji jako blag. jel tebi ovaj narančasti Balein smrdi, tipa na plastiku? meni da. i ostavlja neki masnjikav sloj, a pošto imam mješovitu kožu sa masnom t-zonom mislim da nije baš za masnu kožu zbog tog masnog filma koji ostavlja. ugl neloš peeling za pošteno poliranje al mislim da ga neću više kupiti. ne zato jer je to Balea a ja sam fina guza, neg miris i tekstura mi ne pašu na duge staze.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ja ne osjetim smrad, doduše meni više ne smrdi ni Payot Pate Grise. Imala sam Bourjois, taj je meni slabiji od plavog Balea. I da, grub je, nekad poslije njega stavim Bioderma Cicabio.

    OdgovoriIzbriši
  4. Marina - kako sam pogodila. Imala sam i taj Afrodita i zbilja su slični. Afroditin je više smeđe boje i podjednako gule llice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Da meni su baš slični iako sam oba prilično davno imala. Mene je smetalo što mi se kapilare malo zacrvene od njih pa mi zato nisu najdraži proizvodi, al ja sam tome skolna tako da je ovo subjektivno. Uglavnom u potrazi sam za idealnim pilingom za lice no to bi moglo potrajati :-D Sve nekako u zadnje vrijeme gledam L'occitane ultrabogati piling za lice, i odlučila sam tražiti tester prvom prilikom kad ću do dućana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako tražiš nešta blag onda probaj La Roche Posay fiziološki piling. Blag, ali ne polira baš najbolje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Imala sam i njega kad sam bila u LRP fazi al iskreno ne mogu reći da sam bila zadovoljna. To mi je najbezvezniji LRP proizvod od njih destak koje sam imala. Slabo pilingira al isušuje bez obzira što je fiziološki. Ne vidim mu neku svrhu, bar na mojoj koži, iako vjerujem da ima i onih kojima je super. Jednom kupila i nikad više.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu