Preskoči na glavni sadržaj

Chantecaille Coral Reefs - proljeće 2012


Kad sam razmišljala kako da započnem sa novim postom, namjerava sam napisati "još jedan brend kojeg nema u Hrvatskoj". Onda sam shvatila da sam to napisala već puno puta i da sam već sama sebi s tim dosadila. Imam dojam da već kao stara pokvarena ploča pišem, stavljam slike i želim sve ono čega nema za kupiti u Hrvatskoj?! Da li još netko tako misli? Volim Chanel i Dior, ali nisu oni jedini na svijetu. A carina, kad bih i naručila nešto što košta preko 160 kn, carina je neminovna. A što to tek o tome mislim(o)?


I tako sam skrenula s teme i probudila stare duhove. Nego, još jedna prekrasna proljetna kolekcija, već uobičajena stilski dobra sjenila, sad je tema koraljni greben i koralji! Još uvijek ne mogu zaboraviti paletu sa kornjačama. Sjećate se je? E to je pravi kreativni brend! I luksuzan i po cijeni jako eksluzivan. Cijena ovih paleta je 79$. Tko sad misli da je Chanel skup?




I još, klasično, pokoje novo sjajilo, ruž i olovka. Možda je ipak bolje što se ovo ne može kupiti u Hrvatskoj, kad malo bolje razmislim.

Između ostalog, ovo je brend koji koristi Angelina Jolie: puder, sjajila i sjenila.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare