Preskoči na glavni sadržaj

Biofarm ulje badema


Već sam pisala kako sam prezadovoljna uljem jojobe, čak u dva navrata. Ulje badema sam kupila po sistemu, nek' se nađe. Ulja nikad dosta. Uspostavila sam sljedeći režim: jojoba preko dana, a badem preko noći.


U zadnje vrijeme stavljam preko noći samo ulje badema. Naravno, očim lice Bioderma micelarnom otopinom, a onda na još malo vlažnu kožu ulje! Kad ga nanesem koža me više ne zateže, linije od dehidriranosti se lagano zaglade, a lice nije premasno, ali malo ipak jest. Nisam uočila pojavu prišteva ili bilo kakvih drugih napasti radi korištenja ovog ulja.

Ono što jesam primjetila da mi je koža ujutro bolja. Pore su manje, puno manje, a lice izgleda baš dobro. Ponekad stavim kremu poslije ulja, ali za noć mi je ulje uglavnom dovoljno. Također, nakon što nanesem ulje, nos i dijelovi lica skloni crvenilu su puno manje crveni, sinoć mi je nos bio normalne ne-crvene boje. To je kod mene rijetka pojava.


Uglavnom, jojoba preko dana i nema masne kože, mislim ima malo sjaja, ali se ne cijedi masnoća kao nekad. Za noć badem i ujutro su pore manje.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare