Preskoči na glavni sadržaj

L'Oreal Color Infaillible 002 Hourglass Beige


Simpatičan dizajn, zar ne?


Ne baš atraktivan poklopac.


Zanimljiva zaštita za sjenilo.


I eto ga! Sjenilo, odlična boja, zar ne?


Boja na nešto manje svjetla.


I još jednom boja.



I u sporedbi sa Chanel Emerveille.


I još jednom.



Ukratko, L'Oreal je odlično sjenilo, lako se nanosi, predivno izgleda, a kako stoji na očima?

To Vas zanima, mislite li da je bolje sjenilo za 60 kn ili dizajnersko za 221 kn?

Odgovor je jako zanimljiv. L'Oreal stoji na očima dulje od Chanela! Sa bazom i bez baze!

Ovako, ova boja je zanimljiva jer se radi o tome da je u posudici puno tamnija nego kada se nanese. Na očima je gotovo urnebesno svjetlucava prljavo bijela - kremasto - nude boja (ako je itko shvatio ovaj opis, svaka čast!). 

Nanošenje je lako, najjednostavnije je prstima, malo zaokružiti prstom po sjenilu i onda po kapku, razmazati od unutarnjeg do vanjskog kuta oka.

Trajanje je ono što najviše volim kod ovog sjenila. Radi se o tome da stoji i stoji, bez obzira na uvjete oko mene. Dapače, stoji na očima od jutra do mraka  - ito bez baze.

Kad sam kupovala L'Oreal mislila sam da je boja vrlo slična Emerveille, ali ni približno. Emerveille je više  roza, dok je Hourglass Beige više krem boja. Obje su svjetlucave, sjajne i uočljive boje. 


Ovo je Emreveille na Sandri, baš je prirodna boja, dok je Hourglass Beige više boja koja baš i nije najbolji izbor da se koristi sama jer tada lice može izgledati poprilično isprano jer je boja jako svijetla, puno svjetlija nego se čini!

Hourglass Beige je odlično izbor za ispod obrva ili bilo gdje za highlight nekog dijela. 

3,5 grama sjenila za 60 kn, ja bih rekla da je povoljno.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare