Preskoči na glavni sadržaj

Vitalumiere Aqua Compact


Nije se slegla prašina od Perfection Lumierea, kad evo već Vitalumiere Aqua Compact!

Ukratko, radi se o kompaktnom puderu, već poznatih B, BR i BA nijansi, sa SPF 15, namjenjen je za normalnu i suhu kožu. I već ga je koristilo puno stručnjaka, Lisa Eldridge mi nabija komplekse zbog ovog pudera.

Nedostatak: Cijena od gotovo 400 kn!

Kako divno izgleda reklama, kako divno izgleda na onima koji ga koriste i kako ga želim je nevjerojatno, ali problem je u tome što imam 5 bočica pudera, od čega su mi samo dvije pri kraju, pa pobogu, da li da još ovo kupim? Znam da ga realno ne ću moći koristiti jer imam 5 drugih pudera, ali ne mogu garantirati da ne ću kupiti. A i mogući problem je što je moja koža masna. Ali to me nikad nije spriječilo na gomilanje pudera.

U međuuvremenu, dok ne rješim savjest, kratki slatki video!


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu