Preskoči na glavni sadržaj

L'Oreal Lumi Magique


Već sam više puta napisala kako me L'Oreal svaki put iznenadi. Današnji L'Oreal nije kao pred 10 godina. Današnji je puno bolji i mislim da se može nositi sa puno skupljim proizvodima od Chanela, Diora i Lancoma.

Lumi Magique me privukla jer je nova i jer se priča o svemu Lumi kao o nečem zanimljivom. Pa da krenem.


Šokirala sam se vidjevši bijelu, biserno bijelu tekućinu koja je izlazila kroz pumpicu. Šok je trajao i dalje, izgleda kao tekući biser. Pomislila sam si žali Bože 100 kn, ovo na mojoj masnoj koži ne bude išlo.



Vidite kako je tekuće, kad se širi i širi. Razmazano na ruci se jako sjaji, jako.



Na licu? Odlična je! Lice se ne sjaji kao božično drvce, nego samo imam lagani zdravi sjaj, ali ni ne koristim puno ove baze, kap kašto vidite, makar je i to malo previše za cijelo lice.

Lice je zaglađeno, crvenilo na nosu smanjeno, ne naglašava pore, ne ulazi u njih tako da se vidi što je baza, a što pora. Puder jako lijepo ide preko baze (Sisley Phyto Teint Eclat).

Lumi Magique ne masti dodatno, a rekla bih da se s njom i manje sjajim. Uvijek nanesem preko pudera Dior Matte&Luminous.

Nisam primjetila ama baš nikakvo isušivanje lice.

Kažem Vam, da je ovoj ambalaži pristojniji poklopac i Chanelov ili Diorov logo, bio bi hit koji bi koštao 3 puta više. Ovako je samo jedan genijalni drogerijski proizvod.

I da, dodajte ovo na listu kad idete u drogeriju slijedeći put. Neznam kako živize bez ovog malog čuda!

Tip: Iako Cosmetic cop strašno prigovara da se Lumi jako sjaji, došla sam na ideju da se Lumi može koristiti i preko pudera kao highliter, Lisa Eldridge često koristi Becca Shimmer Skin Perfecter u isto ovako bijeloj boji.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare