nedjelja, 7. listopada 2012.

Gariner BB krema


Pitanje je koja je mjera dobrog ukusa kada idete pisati o proizvodu koji vam se zaista nije svidio?!

Meni je to sada, ova BB krema mi je bila jako loša. 

Prekrivanje - 0, nos mi je ostao crven, lice kao da nemam ništa.

Boja - narančasta.

Postojanost - jako loša, toliko mi se je lice mastilo od nje, da za pola sata nije bilo ničeg osim hrpe sebuma.

Hidratacija - nisam ju uočila.

Mislim da ovo nije ništa neočekivano, gotovo svi blogeri su ovu kremu popljuvali.

Iako je ovo verziju za masnu kožu, nije pogodovala mojoj masnoj koži.

1 komentar:

  1. Nije niti mojoj!! Ne želim se ni prisječati...doduše, ja sam pročitala puno pozitivnih recenzija a nakon što sam vidjela curu koja ju koristi kao bazu pa na to puder...kupila sam ju jer sam smatrala da je to toliko lagano...ajme meni...nikada više...dovoljno sam rekla!

    OdgovoriIzbriši