Preskoči na glavni sadržaj

L'Oreal Nutri Gold


Zima je, vjetar, grijanje ...

Koža mi je u komi, tako suha i isušena da to više ne mogu izdržati. Koristim sve moguće serume, filere, maske, ali još uvijek mi nešto nedostaje u rutini.

Kako sam osjetljive kože, teško je koristiti malo težu kremu bez posljedica. Ali odučila sam probati sa Nutri Gold, pa kud puklo da puklo.


Krema je gusta, jako gusta, uopće se ne miče iz posude. Izrazito je žuta i baš gusta. Kad sam ju počela koristiti dobivala sam komentare kakav ti je to lagani žućkasto - zlatni puder?! Nije puder, nego Nutri Gold. Krema je jako gusta, ali nije jako masna. Ne ostane mi masni trag ili da se vide ostatci kreme. Ova gusta i jako konkretna krema se upije sva u moju isušenu kožu. 

Čelo mi je u najgorem stanju, ali od ove kreme sve polako dolazi na svoje. Prije sam koristila silk varijantu, ali mislim da je ova krema pogodnija za zimu. Silk je više za proljeće i jesen. Redovna Nutri Gold je prava zimska krema. Pokazala mi se dobra kao i za dan i noć, kao podloga za puder, kao krema za cijeli dan. Jednostavno rečeno, ja sam zadovoljna s ovom kremom.


Da se i sami uvjerite da je jako gusta jer sam ja ipak navikla na puno laganije kreme od ove.

Loše strane: ambalaža je prekrasna, jako slična D&G ili nekim drugim puno skupljim brendovima, ali  je jako nepraktična, jako je teško izvaditi ovu gustu kremu iz ove posudice.

Neke druge loše strane nisam uočila, iako imam osjetljivu kožu sklonu prištevima od neprikladnih krema, od Nutri Gold nisam uočila loše pojave.

Kao što sam već nekoliko puta napisala, što se to događa sa L'Orealom? Proizvodi su im jako bolji nego pred nekoliko godina i imam dojam da su i bolji od mnogih high-end brendova. Mislim da L'Oreal radi bolje verzija high-end kozmetike.

Primjedbe

  1. Kupujem sutra :D....iste muke nas muće a L'oreal je zaista sve bolji i bolji ali mislim da još nije dosegao svoj vrhunac te da će nas još koji put ugodno iznenaditi.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu