Preskoči na glavni sadržaj

Eucerin hijaluron filer





Samo da znate - ovo će biti hvalospjev!

Ako postoji savršen kozmetički proizvod koji nudi najbolju hidrataciju bez masnih tragova, sa ultra laganom teksturom, bez ikakvih iritacija, onda je to ovo - Eucerin Hijaluron filer.

Za 280 kn dobijete 6 ampula po 5 ml.

A sadržaj je ravan hrani Bogova! Doslovno.

Uvijek istisnem prvo malo proizvoda na prste i onda nanesem na lice. Tekstura je lagana, pomalo mljekasta, ali jako, jako light. Upija se u kožu isti čas i gasi svaku žeđ kože. 

Čelo mi je u najgorem stanju što se tiče dehidriranosti. Vide mi se brojne linije od dehidriranosti, čelo me je zatezalo i svaku puder je još to isticao. Otkako koristim filere puno je bolje. Moja koža je baš hidratizirana, dobila je vlagu koja joj je baš bila potrebna.

Filer nanosim na cijelo lice kao i svaki serum. Nakon čišćenja lica, a prije kreme, bilo dnevne, bilo noćne. Filer ne ostavlja nikakve tragove na koži, jako je blag, ugodnog mirisa, ali zato hidratizira savršeno.

Odličan je kao podloga za bilo što, koži daje odličnu razinu vlage i sve što stavite poslije je samo korak bliže savršenoj koži.

Ne znam što da vam više pišem - 6 komada će vam trajati mjesecima, a lice će biti prekrasno.

Ako nemate, požurite u ljekarne. Vidjela sam i dnevnu kremu sa poklon dva filera po 6 ml. Vrijedilo bi kupiti. A moje sljedeće akvizicije će biti dnevna, noćna i krema za oko očiju. 

Eucerin je zakon. Ako želite priuštiti svojoj koži nešto najbolje, onda su to ovi fileri. 

Ako mi ne vjeruje, vi ste na gubitku. :-)

Pozdrav!

Primjedbe

  1. Zvuči odlično, a sad me zanima koliko ih često stavljaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Također me zanima da li nanoseš svakodnevno ili prema potrebi??

    Imam okoloočnu iz ove linije i baš se nismo složile pa sam je prosljedila mami :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. U ovo vrijeme kad se grije, svaki dan, i ujutro i uvečer. Nadam se da ćemi okoločna biti dobra.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da li mi možeš reći što ti nije odgovara kod okoločne?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu