Preskoči na glavni sadržaj

Skyendor Aquatherm F1


Skeyndor se uglavnom može nabaviti u ljekarnama i beauty salonima, a kako obećava hidrataciju, nije trebalo dugo da ju kupim.
Krema je bijele boje, mliječno bijele boje, a i teksture. Jako je lagana, uopće nije masna, ne ostavlja masne tragove, solidno hidratizira.

Sve u svemu, krema je ok. Relativno dobro hidratizira, sve se upije u kožu, ne ostavlja ama baš nikakve tragove na licu. Nisam uočila nikakve probleme na licu od nje, mogla sam ju staviti i više puta tokom dana, ali nisam uočila da imam neke nove prišteve ili bilo što drugo po licu.

F1 mi je bila dobra kao podloga za prije pudera i mogu reći da je do dobra hidratantna krema za masnu i mješovitu kožu. Kupila ju budem ponovno baš zato što je lagana i ne radi probleme po licu.

Ovo mi je prvo što sam kupila od Skyendora i namjeravam istražiti ovaj brend malo dublje.

Nešto od ovog definitivno probavam uskoro:









Primjedbe

  1. Nisam cula za ovaj brend. Mozda ima u apotekama, ali nisam sigurna...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima ga u ljekarnama i po salonima koji koriste Skyendor jer postoji linija za kućnu i profesionalnu upotrbu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovu kremicu, odlično mi hidratizira, miris je nježan i neupadljiv (meni miriše na zelenu jabuku, al ne umjetno, nego baš nekako prirodno), samo mi je prelagana za zimu.
    Bit će super za ljeto, ispod spf kreme.
    Ako probaš još što njihovo, javi, vidim da ima malo recenzija na netu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Definitivno budem probala još neke kreme.

    Skeyndoe baš i nije zastupljen u javnosti i žao mi je što je toliko marginaliziran.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu