Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Lifting u bočici


Da li ste čule za izjavu: Otrov se drži u malim bočicama?

Figurativno rečeno, naravno. Nije ovo otrov, ali me uvjek zainteresira ono što je malim pakovanjima, takvi preparati su uvijek zanimljivi po nečem.

Opis ovog seruma za područje oko očiju je da radi lifting cijelog područja oko očiju. Namjenjen je koži oko očiju i trepavicama. Sadrži ramnozu, ceramide (njih volim!) i reflektira svjetlost.


Ovako to ide, pokušavam istisnuti što manje jer mi treba puno manje nego izađe kroz ovu pumpu, ali se onda pronađe netko dobar u kući kome stavim malo seruma oko očiju. Serum je bijele boje, a po boji me podsjeća na L'Oreal Youth Code serum, samo je ovaj Vichy malo rijeđi i ne sjaji se toliko.


Serum nanesem na cijelo područje oko očiju i divim se efektu. Sitne bore su popunjene, koža je zategnuta, podočnjaci su manje vidljivi. Reflektira on svjetlo, ali nije to sad ligh show ispod očiju. Cijelo lice mi izgleda življe, odmorenije čak i naspavano.

Na serum potom stavim Givenchy Hydra Sparkling kremu za oko očiju i onda na to sve može make up.


Primjedbe

  1. Jedva čekam da potrošim zalihu Vax'In seruma i startam sa ovim...svako jutro i večer me samo lijepo promatra iz kutka :D.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu