utorak, 9. travnja 2013.

Bitno - Gloria Glam & Chanel


Drage moje, trčite na kioske!

Gloria Glam daruje mini pakovanje (3 ml) Le Volume de Chanel!

Ja sam kupila danas popodne jer sam maskaru namjeravala kupiti.

Već sam ju i probala, svidjela mi se na prvu.

Nisam stigla slikati, a već pada mrak pa bi slike bile loše.

Broj komentara: 5:

  1. Moja će biti bolja kad se malo osuši, sve u svemu, solidna je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se je ucinila premokra, ali je na trepavicama savrsena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se također sviđa a čak i nisam fan Chanl maskara ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Oprosti, slučajno sam obrisala komentar! :-( Pokemonka je komentirala kako joj se maskara nije svidjela.

      Nama ostalima je odlična!

      Još jednom oprosti, malo sam bila nespretna.

      Izbriši