Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay Hydreane BB



Prvo BB kreme nisam šljivila ni pola posto jer nisam shvaća čemu sva tra strka oko krema koje rade sve i svašta. A onda sam se dočepala nekoliko, pa mi je postalo jasno o čemu svi pričaju.

Ne moram pisati, što rade - to svi znamo, hidratacija, spf, štite od starenja itd.

Hydreane imamo u dvije nijanse Light i Medium. Light mi je još uvijek dobra za ovo sivo i kišno vrijeme, odlična mi je za moju boju kože, odlično hidratizira, ne sjajim se previše od nje (kad primjetim nešta stavim malo Diorovog pudera u prahu), lagano prekriva, prekrije crvenilo i nešto sitno, nisam primjetila nikakve prištiće ... Medium verzija sve isto, samo malo konkretnija boju, ali ju još nemam. Kada poželim varati na boji, onda stavim malo tamnije Hydreane, ali ne previše da ne budem previše tamna.


Krema sama po sebi nije previše tekuća, ali me zadivilo to što se jako dobro razmazuje, baš ju mogu odlično umasirati u kožu, a da se ne primjećuje da nosim išta, da se ne vidi prijelaz i da lice izgleda savršeno. Ustvari, to je ono zbog čega sam pala na sve BB kreme, tako ih je lako nanijeti, boja se odlično prilagođava, divota!


Kod svih BB krema mi je zanimljivo kako je velika razlika između nijansi, ali na koži gotovo da nema razlike. Sve BB kreme se tako prilagode, ne znam to opisati. Otkako sam probala BB kreme, puder više ni ne koristim.


A ovo je usporedba sam mojim (do BB krema) prethodno omiljenim Dior Nude. Ja sam svijetli žuti ton kože, ali imam dojam da koju god BB kremu stavim na lice da mi sa svima koža izgeda svjetlo i žuto. Čudo! Otkako imam BB kreme pudere više ni ne koristim jer BB kreme mogu puno lakše nanesti na lice, a definitivno više nemam problem da li sam našla dobru nijansu!


I pogled na sastojke!



*obje kreme su PR uzorak od strane La Roche Posay

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu