Preskoči na glavni sadržaj

Nikelhidris krema za područje oko očiju




Nažalost, nemam moje fotografije jer sam od ove kreme imala jako puno testera, ali mislim da ću definitivno kupiti full size. To volim kod testera, mogu u miru isprobati kremu, a ne kupim cijelu verziju i nakon prvog korištenja završi u smeću.

Nikel ima redovnu, običnu liniju koja je više za neku običnu, ne specijalnu njegu, to su proizvodi niže cijene, dostupniji su, nisu u tako atraktivnoj abamalaža, ali su svjedeno visoke kvalitete, ali nisu dio premium linije. Druga linija Nikel proizvoda je Lux - kako samo ime kaže, skuplji su, u ludoj ambalaži su, a već na sam izgled se vidi da su sastojci još bolji nego u običnoj liniji (iako su u njoj već jako dobri).

Imala sam testere ove kreme za oko očiju i mogu reći VAU!
Bez nekog ekstra mirisa je  ili ga bar ja nisam osjetila. Krema je hidratantna, a dosta gusta. Odlično se razmazuje i upija u područje oko očiju. Gusta je, a nije masna, hidratantna je, a nije vodena, ne znam kako bih vam ju opisala nego da je bogate, ali bez masnih tragova teksture, a ipak je hidratantna, a ne masna krema. Može bogata nemasna hidratantna krema? 

Krema je bijela, ali nije izrazito bijele boje i odlično se upija. Kad se upije, koža oko je hidratizirana, napetija, borice su nestale nakon već par korištenja, dobra je za prije make up-a jer ne ostavlja neke masne tragove. 

Smanjuje tamne podočnjake, bore pogotovo (imam one od natečenosti), smanjuje natečenost i još k tome hidratizira, a oko očiju ne osjetim onaj masni trag kao što sam to kod dosta krema osjetila.

A sad najbolji dio opet tekstura - nekako je posebna po tome što se upija na način da nestane s kože. Imala  sam nešto slično - kad sam naneslu obje kreme vidjele su na područuju oko očiju i onda samo jednim porezom nestanu u koži, borice se izravnaju, koža ispod očiju bude tako nerealno glatka i utegnuta, kao da je digitalno obrađena, nema tragova kreme, nego sam prekrasna koža bez otečenosti, podočnjaka i bora.

Po iskustvu bih slobodno navela da Nikelhidris i Sisley botanički balzam rade isto, samo je Nikel nešto jeftiniji. Ako netko želi kremu koja radi kao Sisley pa pristupačnijoj cijeni, onda je to Nikelhidris.

Inače, cijela Nikel kreme je 295 kn, a više o njoj možete pročitati ovdje na služenoj stranici i webshopu.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu