Preskoči na glavni sadržaj

Darphin Hydraskin Light



Svi znate da volim kreme i kremice od Darphina. Razlog je jednostavan: odgovaraju mojoj koži i nekako su mi baš zdrave.

Hydraskin nisam baš planirala kupiti. Dogodilo se eto, tako što je bila na sniženju na jagodi, i to za nekih 20-ak eura manje, pa sam ju kupila za oko 30 eura. S obzirom da joj je redovna cijena oko 50 eura, tko bi dva puta razmišljao?

Kod kreme mi je bitno da je light, jer ipak mi se često dogodi "nešto" na licu od malo jačih krema. Nije da mi to strašno smeta, ali sad je ljeto, BB kreme, lagano prekrivanje, želim imati dobro lice, tako da ne moram stavljati hrpe pudera i korektora. Zato preko ljeta i toplijeg vremena biram kreme od kojih će mi koža izgledati odlično i bez hrpe truda i šminke.

Da krenem: ambalaža klasična za Darphin, klasična teglica sa zabljenim izgledom. Poklopac ima onaj mali zub, koji napravi škljoc kada sjedne na mjesto, tako da sam 100% sigurna da dobro putuje bez imalo rasipanja, a naravno sigurna sam da se neće pokvariti ili nešto slično.

Krema mi se je jako dopala. Lagana, a hidratizira. Lagana, a odlična kao podloga za make up. Isto tako mi se sviđa što ostavi lagani sjaj na licu, a opet nije teška ili masna.

Samo, moram se ispraviti - ova krema je gel krema. A takve obožavam. Uvijek su laganije teksture, dobro se upijaju i odlične su za ljeto.

Hydraskin mi se sviđa jer je puna vitamina i sastojaka za očuvanje vlage. Svaku put kada ju stavim koža mi je nekako bolja, manje zateže i bolje izgleda. Kao da sam bila u šetnji.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare