Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Normaderm Total Mat

Ako još postoji netko tko nije uočio, ljeto je sad u punom sjaju pokazalo kako može biti jako vruće, ponekad čak i nepodnošljivo. U tim uvjetima moja lagano masna dehidrirana koža postaje jako masna, ali tako masna da mi se na površini kože naprave prištići, nije baš po cijelom licu, uglavnom na bradi i obrazima,  a to su oni sitni, bijeli čepići na vrhu pore. Zbog toga mi je potrebna krema koja je mat. Kada mi je lice mat, onda nemam ovakvih problema.


Zadnja uzdanica da to postignem mi je Total Mat. Ako je nešto total mat u nazivu, jako sam znatiželjna kakvo je u praksi.


Krema je lagane teksture, nije masna, čak je i lagano hidratantna. Na licu ne ostavlja nikavu boju niti film. Uvijek se plašim matirajućih krema jer ponekad isušuju, ali s ovom sam po tom pitanju zadovoljna. Čelo mi je najviše dehidrirano, pa čak kada i mislim da mi krema ne bi bila dovoljna, stavim malo ulja avokada ili hidratatni serum.

Kada kremu nanesem na lice, upije se u potpunosti i lice je mat i mekano. Isto tako sam primjetila da su pore malo manje, a lice je mekano. Total Mat mi je dobra i kao podloga za prije pudera. Za razliku od nkih matirajućih krema, od ove ne ostaju tragovi niti se s lica skidaju komadići što je veliki plus.


Inače, krema je ugodnog mirisa, brzo hlapi. 

Već neko vrijeme koristim tu kremu, isprobala sam ju na vrućini, na suncu, u hladu, u teretani ... Svugdje mi se pokazala ok. Mislim da je nerealno očekivati da hodam na +40, a da se na licu to uopće ne vidi. Zasjajim se lagano nakon nekoliko sati, to je ipak neizbježno, ali primjećujem da je sjaj puno manji nego da nemam kremu i otkako ju koristim preko dana nemam više na licu te sitne prištiće od sebuma+znoja.


Total mat ne koristim po noći, samo preko dana ili eventualno predvčer, ako se radi o izlasku. Svrhu matirajućih krema po noći ne vidim, tada kožu treba ojačati, a preko dana zaštiti od vanjskih napasti. Djelovanje na neprailnosti ne mogu komentirati jer mi je trenutno lice u ok fazi, samo uz neka sitna iznenađenja.


Uglavnom, krema mi je dobra za smanjivanje sjaja na licu tijekom ljeta i definitivno ću ju ovo ljeto dobro iskoristiti za očuvanje lice. Kupiti se može u ljekarnama, dolazi u pakranju od 30 ml, a cijena joj je oko 120 kn.

*PR uzorak

Primjedbe

  1. Meni se također sviđa i obavlja svoj zadatak!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh man, I wish I could understand your language, because I am just dying to hear the verdict on this total mat cream!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi, we can do it on english also. On the upper right I added google translate, it should work.

      Bottom line, Total mat is fine for me. Matifies without dehydrating my skin. Effect remains for hours, there is visible improvement on softening my skin and I can also see that my pores are less visible. Total Mat is good base for any foundation or BB cream. I used is under Dior Nude, Chanel Teint Incence, LRP Hydrane BB and Skyendor BB.

      If you need more details, please let me know. BR

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare