Preskoči na glavni sadržaj

Catrice Intensif'eye



Stalno se u nekim pravilima šminkanja govori kako plavuše ne bi trebale koristiti ljubičasta sjenila, nije to kao  ok i sl. Plavuša sam i mislim si ma tko šljivi to pravilo, volim ljubičastu boju, a kad se primjerak ove boje zove Lunch At Tiffany's, kako ne bih probala!


Očekivala sam da je boja puno jača, konkretnija, da je sjenilo jako pigmentirano jer je ipak ljubičasto. No u stvarnosti, ovo sjenilo je točno ono što ja želim. Lagana ljubičasta boja koju plavuša može nositi. Ovo nije drečava boja, ovo nije boja koja može poslužiti za karneval, ovo nije boja za smoky.

Ovo je ljubičasta za svaki dan, prepuna je shimmera, sve se blista, odlična je za cijeli kapak. Najčešće ovo sjenilo koristim samo, bez ičega, bez olovke, tuša ili nekog drugog sjenila u pregibu. Sviđa mi se kako se presijava, sviđa mi se kako je ljubičasto, a nije napadno. Sviđa mi se kako je ovo light, pitomo ljubičasto. Ovo je ljubičasta koju nosim ujutro, preko dana i uvečer.

Na meni , je ovo ljubičasta koja otvara pogled.


Kada sam probavala ovo sjenilo prvi put, stavila sam sasvim malo na kist jer budem malo razradila boju da ne izgledam kao da su me pred par dana tukli. :-)
Iznenadila sam se kako je sjenilo light i stavljala sam još malo, pa još malo, još malo i boja nije bila napadna, niti prejaka.

Trik je u tome da ja sjenilo koristim suho. Ali, može se koristiti i mokro, što ja inače ne volim. Nekoliko sjenila sam probala koristiti na mokro, ali to se onda previše presijava, kao da imam zalijepljenu foliju na oko. A i sjenilo ružno izgleda kad ostane komad mokar pa se sve skori. Ne volim to, zato već godinama nikoje sjenilo ne koristim mokro. Nisam taj tip.

Postojanost je odlična, nisam ga nosila dulje od 8 sati, ali s obzirom da se radi o drogerijskom sjenilu, nisam očekivala više od 4 sata bez nakupljanja u pregibu, ali kažem, 8 sati je bilo sve ok.

Defitnivno sam poludila za ovim sjenilom, imam još i zlatno i neću stati samo na ta 2. 

Ukartko, obožavam ga koristiti suhog.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu