Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay Redermic R


Znam, znam, možda sam ipak premlada za takve kreme, ali znate ono kad onaj mali crvić kopka kakva bi mi mogla biti ovakva krema? Da ne napominjem, došla sam na ideju ipak da ju probam jer mi je koža izgledala loše, sva je bila dehidrirana, pore su mi bile ogromne, koža je bila baš siva, umorna, bez života. I da to sam primjetila kad sam se pogledala slučajno u prozor od auta.

I tako sam imala Redermic i odlučila joj dati malu šansu. OK, neke bore nemam, ipak imam 25 godina! Teško je očekivati čuda. Očekivala sam od ove kreme da ju nanesem nekoliko puta i da mi koža bude nekako bolja, puna života, ili bar malo punija života nego od onog odrzala u staklu od auta koji sam vidjela i začudila se kako mi je čelo izgledalo loše.


Tekstura kreme je gusta, možda malo više gusta od krema koje ja inače koristim na mojoj osjetljivoj koži. Ispod nisam koristila nikoji serum ili ulje, samo čista krema na čisto lice. Probala sam kremu prvi put pred pola godine, čim je izašla na tržište, znači prije sunca i lijepog vremena, dobro je i to znati.

Promjene koje sam uočila na čelu je da je izgledalo bolje. Kad bi se krema upila, čelo je bilo bolje. Pore nisu bile onako jadne i obješene, a kako nemam bore, na njih nije mogla djelovati. Malo imam onako sitne bore, oko usta, ali nije to nešta ozbiljno, pa im nisam ni pridavala važnost. Više mi je bilo zbog čela jer mi se je kroz puder vidjelo da to čelo nije u najboljem stanju.

Nakon nekoliko korištenja bila sa zadovoljna kako mi čelo izgleda. Općenito na čelu nisam bila zadovoljnom kako je imalo sivi izgled. Mogu reći da je Redermic tu bio super. Čelo je nekako bolje izgledalo, utegntije i sretnije. 

Na ostatku lica sam uočila da je ten više ujednačen i baš mi je odgovaralo to što je krema "malo jača" od onih koje ja obično koristim.

Bitno da istaknuti kod krema koje sadrže retinol da je treba biti oprezan s njima iz dva razloga: neke ljude retinol može jako iritirati, a drugi razlog je da se ne treba izglatati suncu kada je licu retinol, a ako se to i radi, LRP preporučuje bar SPF 15.

Redermic će mi biti krema koju ću imati u svom stalnom arsenalu, ali ju neću koristiti stalno, nego povremeno kad ne budem zadovoljna izgledom kože.

*PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare