Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Capital Soleil ulje za sunčanje SPF 20

Već sam Vam pisala o ovom ulju kad sam se vratila sa mora, ali sada je zaslužio da se sam nađu jednoj recenziji!

Inače preferiram za prvih par dana mora SPF 50+, a nakon tjedan do deset dana neki manji faktor 20 ili 30. Tako je bilo i ove godine. Do ove godine sam uvijek koristila sam kreme za sunčanje, ulja za sunčanje su mi novost od ove godine. I nisam se razočarala nakon sunčanja i uljenja na suncu.

Kao prvo, sunce i sol jako isušuju i tu kreme za sunčanje nisu baš nešto. Ali zato ulje za sunčanje štiti i hrani kožu. Svake večeri nakon tuširanja sam se divila kako mi koža nije isušena, nego je bila nakon sati i sati u moru, na suncu i redovnog tuširanja svilenkasta i tako puna zdravlja i lijepo izgledala. 

Samo nanošenje ulja je malo zeznuto. Vichy ulje ima štrcaljku pa je to ok za trbuh, leđa, noge i sl. Za lice nija baš praktično, tu je bolje malo nasprejati u dlan i onda nanijeti na lice. Problem s uljem to što ako ga slučajno nanesete na kostim, ostaju mrlje. Zato je riješenje kad se koriti ulje ili neki šareni kupaći ili crni. Nikako neki narančasti iz H&M na kojem se sve vidi!


Ipak, ulja su i odličan način za zabavu na plaži, možete se mackati i trackati njima cijeli dan. Kažem Vam, koža mi je nakon uljenja i sunčanja bila kao da sam cijeli dan bila u nekom welnessu na tretmanju čudotvorng omekšavanja kože!

To ulje toliko omekša kožu da ga ponekad koristim nakon tuširanja i sada, prije spavanja.

Što se tiče SPF-a 20, to je niži faktor i ok mi je sa ovo vrijeme sada. Lagano sunce i lagana zaštita, za ležati uz bazen ovog vikenda i sl.

U ljekarnama ulje stoji ko 130 kn i odlično je i za sezonu sunca i nakon nje!

*PR uzorak

Primjedbe

  1. Ostavlja li masne tragove na kupaćem kostimu? Znam da su neke žene rekle da La Roche ulje ostavlja. Hvala.:-)

    Lp.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost da. Ulje je odlično zbog SPF, koža je sigurna i meka, ali radi Varijanta je ili crni kupaći ili paziti kod nanošenja.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare