Preskoči na glavni sadržaj

New In



Balea losion za tijelo sa DIJAMANTIMA!!! Nažalost LE je, ali na prvu je OK. Primjećujem na koži sitne svjetlucave čestice.


Vichy dezić - nakon što sam ga pred par mjeseci dobila kao PR uzorak, kupujem svaka 3-4 tjedna novi jer si mislim da bez njega ne mogu.


Uniq All in One - tretman za kosu, nanosi se na mokru kosu, prije feniranja, a radi čuda.


Bioderma micelarna - možda već 50. bočica ...


Elizabeth Arden Intervene okooločna krema - kraljica krema za oko očiju.


Batiste XXL volume - najbolji Batiste ikada. Najbolji miris, najveći volumen ...


Maske za isprobati ...


Losion sa perlama ....


Nuxe piling, poprilično dobar.


Vichy revolucionarni serum, isprobavanje je u tijeku.

Nisu loše novosti, zar ne?

Primjedbe

  1. Sjajni noviteti i Intervene sad tek jedva čekam otvoriti ... stoji mi već dva mjeseca u ladici ali kako se trenutna bliži kraju jedva čekam testiranje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare