Preskoči na glavni sadržaj

New In ili ono što sam koristila pa ponovno kupila i nešto zaista novo


Elizabeth Arden Visible Difference krema za oko očiju - drugi put kod mene, kupljeno sa jagodici. Kupila sam ju ponovno jer je jako hidratantna i baš mi je dobra za borbu sa isušenosti područja oko očiju. Nije neka ambalaža, ali mi je draže ono unutra.


Elizabeth Arde Intervene krema za oko očiju - da, potrebne su mi dvije kreme za oko očiju. Ova druga je za podočnjake, umorna jutra, natečenost i bore.

S obzirom da Elizabteh Arden kupuje po već nekoji put, izgleda da imam novog favorita za područje oko očiju!


L'Oreal Nutri Gold - ma pravo čudo u posudici. Hranjiva krema koja je odlična na mojoj koži kojoj se zna zalomiti prišt. Nikad ništa loše nije napavila na licu, a spašava od onog strašnog zimskog zatezenja po licu. Divota!


Balea flasteri za podočnjake - super su kad se probudim natečena, a još su bolji kada ih mogu nositi cijelo popodne jer mi je tada koža oko očiju tako mekana, neopisivo. I još je veliki plus što su ovi plavi trenutno na sniženju i koštaju samo 15 kn!


Balea maska - miris jagode u sred zime ....


Nikel Bršljan ulje - ulje za njegu koje mao ubija celulit, masnoće itd. i ostavlja kožu neopisivo mekom. S obizom da sam nedavno uzela Nuxe ulje i losion za oblikovanje, mislim da sam u fazi mazalica za tijelo.


Vichy me je iznenadio božićnom čestitikom i darom - micelarna otopina! Recenzija uskoro!


A DM mi je poslao uzorke She kozmetike - ruž, sjajilo i lak.


To je moj New in u zadnjih tjedan dana. Rado bih dodala i Dior Lip Maximizer, ali imam previše sjajila te nikako da ga kupim jer imam hrpu sjajila i ruževa doma, mislim da bi taj ljepotan bio zapostavljen.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu