Preskoči na glavni sadržaj

Nikel Aloe vera gel


Svi znate da volim Nikel - to su dobre kreme po povoljnoj cijeni, još kad bi ih bilo u DM-u uvijek bilo bi ok, ali zato imaju web shop pa su opet lako dostupne.


Aloe vera gel sam počela koristiti slučajno, onako, hodala sam po DM-u, kupila aparaturu za delipaciju i slučajno vidjela gel za poslije depilacije i kupila ga. Do tada sam koristila onaj roza losion iz DM-a za poslije brijanja.


Sa Nikel gelom sa oduševljena! Jako brzo smiri crvenilo, nema onog osjećaja da sva koža peče i zateže, nema iritacija. Odlična mi je za na licu, rukama, za ispod pazuha, za noge, bikini zonu, ma sve!!!


Gel volim držati na nekom hladnom mjestu jer onda i smiri i hladi. Ma, koža je taj čas kao da ništa nije bilo od depilacije, umirena i opet bijela! To volim vidjeti.


Gel sam po sebi je proziran, laganog mirisa. Jedini nedostatak je što se malo lijepi za odjeću, ali kad tako umiri kožu, ne mogu previše to zamjeriti.

Namjena gelu nije samo nakon depilacije, gel služi za općenito umirenje kože pa ga koristim i kod opeklina ili uboda komaraca.

150 ml gela stoji 70 kn i imam ga zaista sto godina i preferiram web shop jer uvijek dobijem neki novi tester koji me oduševi. Plaćanje je sigurno, a dostava brza.

Možda ću ga sad manje imati jer su ga počeli koristiti brat i tata nakon brijanja! 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu