Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Purete Thermale micelarna otopina


Mislim da ne moram pisati što je micelarna otopina, za što se koristi, čemu služi, zašto je dobra.... Sve znate!
Micelarne volim jer imam jednu bočicu za cijelo lice, vrat i dekolte. To jako volim doma, a posebice kad sam na putu jer nije jednostavno nositi nekoliko bočica za par dana. Micelarnu sam dobila za Božić kao poklon od Vichyja zajedno sa onom kutijicom. Inače volim te njihove kutijice, dobre su za držati nakit, lakove za nokte, sve i svašta, baš su korisne.


Ovu micelarnu imam po već nekoji put, još uvijek je dobra, još uvijek dobro skida maskaru, sjenila, tuševe, pudere, rumenila i ruževe .... Ukratko, sve. Skida sav make up, nikada me ne peku oči, generalo mi je dobra.


A sada ono zbog čega ju ne kupujem često - 200 ml košta 125 kn i potrošim ju za 2 tjedna. To je razlog zašto kupujem Bioderma Sensibio jer 500 ml košta 110 kn i traje mi oko mjesec dana. Inače, obje su mi jednako dobre, ali eto preferiram Biodermu samo zbog cijene. Ako netko planira Vichy micelarnu koristiti samo za skidanje make up-a oko očiju onda je isplativo, ali za cijelo lice mi se čini malo preskupo.

*PR uzorak

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu