Preskoči na glavni sadržaj

Alat kojeg se bojim


Znam da svi koji ga probaju govore da je spasitelj. Ali iskreno, meni uvijač za trepavice izgleda kao sprava za mučenje!

Nikada nisam probala jer ni ne znam kako bih to stavila oko trepavica i onda još kako bih pritisnula ....
Uh!

Ispovjesti svih žena koje imaju uvijač je da nijedna maskara ne može napraviti ono što uvijač može.
Ja ga se ipak bojim! Prijateljice su me sto puta nagovarale da će mi ga kupiti ili me na nekoji način natjerati na korištenje, ali mislim da to jednostavno nije za mene.

A povrh svega postoje još i električni uvijači!


A ja sam još uvijek jednako skeptična i bojim ih se.
Kako vi gledate na ove male spravice za mučenje?


Primjedbe

  1. Prvi put cujem za elektricni ali ovaj obican zaista nije strasan. Samo probaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina je da uvijač za izgled trepavica čini mnogo više nego bilo koja maskara. Meni je prvih par puta bilo mučno, ali vremenom, kao i sve drugo, usavrši se. Bitnobje naći dobar uvijač(ne mora nbiti skup) koji odgovara tvom obliku oka i lepo ti leži u ruci. Moj predlog je da počneš sa uvijanjem vrhova, da ne trepćeš j gledaš pravo. Posle polako idi sve niže do korena trepavica, pa ćeš naći sistem koji ti odgovara. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si već druga za koju sam pročitala da se boji uvijača :D Def nije ništa strašno i kad se uvježbaš gotova si za par sekundi ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare