Preskoči na glavni sadržaj

She ruž za usne


Imam hrpu ruževa, ali još jedan nikad nije od viška!

Crvena boja je uvijek privlačna, samo treba pronaći nijansu za svoj ton kože i to je to.
Ovaj ruž mi se je svidio jer ide dobro uz moj žuti ton kože. Vrlo je malo crvenih ruževa koji mi stoje dobro baš zbog toga što ih je dosta plavih. A drugi problem je što sam preblijede puti, iako svi govore bijeli ten + crveni ruž = super, meni samoj na meni to nije uvijek dobro.

Idemo po redu!


Ambalaža - doslovno minimalistička, ne mogu reći da je nešto spektakularna, ali mi se svidjelo što je čep jako čvrst, pa je ok u torbi. Imala sam problema s tim s nekim ruževima i vjerujte mi da je ovo bitna napomena - čvrst čep je čako bitan!


Nijansa je ubojta na ruci, ali na usnama se jako dobro stopi s nijansom usana i ne ispada jako napadna crvena nijansa. Inače, znate da nijansa koju svi probavamo na rukama nije ista kao na usanam zbog različite boje podloge (i baš zato se preporučuje probati ruž na vrhu prsta jer je tu boja kože najsličnija usnama).

Na mojim usnama je ova nijansa crvena, ali ne napadno i umjetno crvena, nego odmjereno crvena. Nosila sam ovaj ruž uz sve lookove - od samo sa maskarom pa do full looka sa crnim tušem na očima.


Na amabalaži stoji da je ovo nijansa 137 i mogu reći da mi se je dopala.

A sada postojanost - nisam ju uspjela procijeniti jer stalno nešto jedem, pijem, zvačem ... Grozna sam! Evo, pola sata koliko sam se uspjela suzdržati od jela je bio OK na usnama.

Znam da ćete mi to oprostiti jer ću vam reći da je ovo ruž koji može dobro pristajati svima - nijansa je nekako univerzalna, nije niti previše hladna, a niti previše narančasta. Za mene je ovo baš nijansa slična mojim usnama, samo naravno da se primjećuje da imam crveni ruž, itekako.

Ruž mi je bio ugodan za nošenje, s obzirom da sam ga stalno popravljala u hodu lako sam s njim rukovala. Inače sa crvenim nijansama uvijek treba oprezno oko ruba usana i sl, ali to sve već znate.
Finiš ruža je recimo normalan, nije mat, a nije opet previše sjajan. Recimo da je ovaj ruž u svemu zlatna sredina. Koristila sam ga prilike od odlaska u Kaufland pa do večernjih izlazaka, eto.

Iskreno, sama ga nikad ne bih kupila i ovo je prvi She proizvod koji imam. Dobila sam ga kao PR uzorak i nekako sam uvijek izbjegavala She counter u DM-u zbog abmalaže. Znam da to nije valjan razlog, ali evo, nakon dobrih iskustava s ovim ružem, moram promjeniti način razmišljanja jer sam već sto puta odlučila nešto ne kupiti samo zbog ambalaže.

***
Ruž je ustupljen kao PR uzorak od strane DM-a i PR agenije


Primjedbe

  1. baš mi se čini lijepa nijansa. inače,ja nisam sklona crvenim ruževima,ali mi je ovaj divan! a ambalaža stvarno nije neka,i ja nekako uvijek zaobilazim she stalak. imam samo jedan njihov lak

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu