Preskoči na glavni sadržaj

Orofluido maska za kosu


Službeno - koja sam ja budala! Za ovu masku znam već jako dugo vremena i nikad ju do sad nisam kupila jer sam mislila da nema svrhe kupovati skupe ili skuplje maske od onih za 30 kn jer se to ispere s kose i baci. Dobro, znam što sada mislite o meni: škrtica, ovdje joj je šteta, a maloprije je pisala o Dior puderu, Chanel maskari, Dior maskari ... Eto ga, grozna sam. Ali, ali, srećom, sada više tako ne mislim!

Ova maska se ne zove uzalud Oro - zbilja je kao zlato za ubijenu kosu. Moja kosa je zbilja izmučena - svaka 3 tjedna bojenje izrasta, pa za 3 tjedna, ali svaki drugi put, znači svakih 6 tjedana parmenovi, a doma svaki drugi dan feniraje  i peglanje. I da, mojoj kosi treba čudo da dođe k sebi.


Ovu masku koristim neka 2 tjedna i mogu reći da je zbilja super jer mi je kosa puno manje suha, puno ju lakše feniram, puno bolje izgleda, sve je puno bolje. Čitala sam o ovoj maski, u salonu u koji idem koriste i nju i ulje, i bilo mi je dobro kad bi bila u salonu, ali eto, sama si nikad do sad nisam kupila.

Eh da, nisam spomenula kako je kosa svilenkasta, to je nevjerojatno. Definitivno je zaključak da sam ja sa ovom maskom oduševljena tako sam si naručila još i ulje od 50 ml (nadam se da će me poštar sutra razvesliti s kutijom).

Ja sam svoju masku kupila na Beauty Bay jer je tamo bila najjeftinija i još je bilo 10% popusta, to je dobar ulov. A kako tek izgleda službena Orofluido stranica!

Našla sam neke super slike, pa idemo uživati u njima.







Primjedbe

  1. Ja sam svoju masku kupila u dm-u i kada se preračuna dođe oko 18 eura. Zaista vredi te pare, te se razmišljam da kupim i elixir :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam platila na Beauty Bay 9,80 eura

      Izbriši
    2. Au, baš je velika razlika! Dobro si mi rekla, hvala ti:)
      Kod nas ga ima u dm-u i nije mi palo na pamet da tražim na netu.

      Izbriši
  2. od orofluida sam probala samo ulje i divno mi je <3
    za maske isto čitam samo pohvale dok o šamponu i nisu tako pozitivni dojmovi.
    sad imam loreal professionnel mythic oil ulje i masku, no nekad kasnije možda probam i ovu :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu