Preskoči na glavni sadržaj

Normaderm Night Detox


Normaderm je ešto što koristim jako dugo, i to u svim oblicima. Naravno, imam dana kad Normaderm koristim i preko dana i preko, a nekad mi nije potrebna mjesecima. Bilo kako bilo, u zadnje vrijeme mi Normadem treba, i te kako. Stalno neki prištići, stalno nešto po licu, nikako mir.

Problem je što mi je koža dehidrirana i onda u želji da joj udovoljim, stavim na lice kremu koja je sve, samo ne za moju kožu i eto prišteva na čelu. Inače, od čišćenja lica u salonima sam odustala jer me izmaskriraju i za dva dana imam jednako ružnih crnih točkica na licu.

Već nekih mjesec dana koristim Night Detox. Mogu reći da mi se je svidjela. Sviđa mi se što se koristi noću i jako je djelotvorna, bolja čak i od one prijašnje noćne. Pore suzi savršeno već za jednu noć, djeluje na crvenilo lica, smanjuje upale i lice je dosta baršunasto i nemasno.



Sviđa mi se uski vrh jer je odličan za onda kada ne želim staviti kremu na cijelo lice, nego samo na prištić ili dio lica. Ovu kremu sam koristila nakon tiskanja po licu i uvijek je to dobro smirila - i crvenilo i nikada mi se nije nešto upalilo od tiskanja.


Možda sam luda, ali krema mi ponekad se čini zelena. Nekad mislim da je bijela, a nekad zelena, nije mi jasno.

Uglavnom dobre strane ove krema:
- smiruje crvenilo
- smanjuje pore
- smanjuje mitesere
- smanjuje prištiće

Tip: kad imam neki bitan događaj ujutro, uvečer uvijek nanesem Night Detox jer mi lice ujutro izgleda kao da nosim primer koji sužava pore.

*PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare