Preskoči na glavni sadržaj

L’Oréal Préférence Glam Lights




Prekrasni pramenovi savršen su modni dodatak koji daje sjaj i blistavost kosi. Sve više mladih žena danas voli imati pramenove u kosi, i to ne bilo kakve, već pramenove sofisticiranog odsjaja koji se poigravaju svjetlom i zrače glamurom holivudskih frizura. Isto voli i poznata hrvatska glumica Leona Paraminski koja je danas u L’Oréalovoj Akademiji predstavila najnoviji način kreiranja modernih pramenova – i to kod kuće. L’Oréal Préférence Glam Lights novi je komplet za izradu pramenova kod kuće koji će ovog ljeta zasigurno oduševiti brojne hrvatske dame.



Pramenovi predstavljaju senzualni izgled kose, no teško ga je postići kod kuće. Za blistavi, chic i glamurozni izgled kose tvrtka L’Oréal Paris osmislila je ekskluzivnu formulu za posvjetljivanje, za neodoljive i sjajne pramenove. Zahvaljujući kompletu Préférence Glam Lights moći ćete sami svojoj kosi pružiti blistavost, dimenziju i kontrast. I to vrlo jednostavno.
U čemu je tajna? Za kućnu izradu pramenova zaslužna je nova trofazna četka, kreirana od strane stručnjaka, kojom svaka mlada dama može kreirati prekrasne moderne pramenove u samo jednom potezu.


«Radi prirode mog posla, važno je da je moja kosa uvijek njegovana i uredna. Često sam toliko zaposlena da ne stignem ići frizeru, pa me ova novost iz L'Oréala ugodno iznenadila. Nanošenje Préférence Glam Lights formule posebnom četkicom toliko je jednostavno, a moji novi pramenovi imaju prirodan izgled i nevjerojatni zlatni odsjaj», rekla je Leona Paraminski.



Préférence Glam Lights komplet za pramenove dolazi u 3 glamurozne nijanse:
Glam Lights br. 1 za svijetloplavu do vrlo svijetloplavu kosu, Glam Lights br. 2 za tamnoplavu do svijetloplavu kosu i Glam Lights br. 3 za svijetlosmeđu do tamnoplavu kosu.



S kompletom Préférence Glam Lights, sofisticiran, moderan i blistav izgled svaka žena od sada može postići kod kuće. Od korijena do vrhova, kosa je posvjetljena senzualnim pramenovima s prelijevajućim zlatnim odsjajem.

*PR objava

                                                                          ****

Evo, javno ću priznati - Leona je moj girl crush - uvijek vedra, nasmijana, dobro skockana, mislim i na odjeću, make up i frizuru. Sviđa mi se što je bez imalo ustručavanja kazala da ima problema sa tenom i eto, slatka mi je. :-)

A ova novost iz L'Oreala mi se jako sviđa, izgleda jako zanimljivo. Međutim, danas nisam naletjela na to u DM-u, da jesam, već bi Vam slikala kako ja to radim. :-)

Dok ne nađem u DM-u, danas ili sutra Vas čeka post o drugim bočicama koje sam kupila danas.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare