Preskoči na glavni sadržaj

Max Factor Liquid effect olovka za oči


Dugo već nisam imala nešto od Max Factora, mislim da je zadnje što sam probala one gigantske olovke za usne. Uglavnom, svoj ženi nikad dosta olovaka za oči kad svaka radi nešto ono što neka druga ne, zar ne?


Eh, sad, liquid effect u olovci je vraško obećanje, zar ne? Nabiti sve to u olovku, a da se lako nanosi, ne izgleda suho, presijava se, a ne razmazuje, stoji cijeli dan i dobro izgleda, baš kao da je tuš, ali je ipak puno jednostavnije nanijeti olovku nego tuš, shvaćate? Ovo su bile moje misli nakon što sam ju probala prvi put, i tako je bilo svaki drugi put.


Zapala me je nijansa sive boje, tamno sive, koja mi se nekad čini siva, nekad mi izgleda kao da je malo ljubičasta, ma odlična nijansa, baš je dobra za plavuše. Naglasi oči, ali nije ogromni kontrast kao sa crnim olovkama.


Olovka ne da mi se sviđa, nego sam oduševljena - efekt tuša, ali sa olovkom. A kad tako kažem svatko tko se učio nanositi tuš, zna kako je to teško. Zato se ne treba patiti, postoji Liquid effect olovka. Sve sam s njom uspjela kao i sa tušem, pokriti cijeli kapak, sve uzduž linije trepavica, pa čak i jako mačkaste oči. Postojanost je savršena - kao i tuševi za oči - drži i drži se na očima cijeli dan, a i cijelu noć.

Uspjela sam ju nanijeti jako tanko, ali i konkretnije, malo deblje. Evo, sve mi se sviđa kod nje. Zadnje što sam imala od olovaka za oči od MF su bile one khol i te mi se nisu baš dopale, ali su zato Liquid effect nešto što me je zbilja oduševilo.

Sviđa mi se i probat ću je i drugim nijansama, a vidjela sam da ih ima ludih nijansi.

*PR uzorak

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu