Preskoči na glavni sadržaj

Revlon Nutri Color Creme 931



S ovim sam našla ono što tražim godinama za svoju kosu! I točka, ako želite nešto zbilja odlično za kosu, onda je to to. Nutri Color Creme ili regenerator u boji. Vidjela sam ih u mom salonu prvi put pred pola godine i pitala što je, ali mi je rečeno da nije za mene jer nema slične boje. A kako sam prešla iz margarin žute u malo prirodniju nijansu plave, sad ga mogu koristiti. NCC je namijenjen obojanoj kosi, naravno za plavu kosu je 931 Light Beige. 

Ovo ispod je moja tuba nakon putovanja, uppps. Ali evo, bar vidite da ju nosim i na poslovni put sa sobom. Kosa je od NCC odlična - mekana, uopće se ne razdvaja sva od suhoće i isušenosti, podatna je i ono najbitnije - kao svila je. A boja - super, od 931 imam onako prirodnu nijansu kose, svijela je, ali nije nimalo žuta. Nije to nešto kao onaj ljubičasti silver, ali radi istu stvar - ubija žutilo kose, ali samo NCC daje malo izgled na svijetlo bež kosu, bez ikakvih drugih tragova neke boje.


Boja bi i mene iznenadila - smeđe-ljubičasta. NCC se nanosi umjesto redovnog regeneratora, efekt traje sve do prvog ispriranja. Tako da je odlično za eksperimentiranje!


Otkad koristim NCC puno mi je lakše fenirati i peglati kosu, kosa je poput svile i takva ostaje. Isfeniram se uvečer, a sad se i ujutro budim sa istom takvom kosom. Ništa kosa ne upija vlagu u zraku i sl. Nakon NCC gotovo da i ne trebam neki serum za vrhove. Kosa mi se ne razdvaja, ma savršena je. Stalno izgleda kao da sam svaki dan u salonu na feniranju i peglanju.

Ukratko: ovo je čudo koje spašava kosu!

Naravno, postoji varijanta za smeđu i crvenu kosu. Ali me sada nekako kopkaju te smeđe nijanse. Moram pitati u salonu da li bih se mogla doma poigrati da ponekad budem smeđa! Baš sam pala na NCC.

Na Beauty Bay ima NCC u malo drugačijem pakiranju (250 ml) i to je tretman. Moje je 100 ml i to je regenerator. Ne moram reći da sam već naručila još jednu tubu 931 da ne ostanem bez nje, ispitatati ću za smeđe nijanse i uskoro naručujem ovo okruglo pakiranje u kojem je tretman.


Tuba od 100 ml me je stajala oko 60 kn, a tretman je 20 eura na Beauty Bay-u. Ovo je must have. Probajte, neće Vam biti nimalo krivo. NCC vrijedi svake lipe, a i kad bi mu cijena bila veća, ne bih razmišljala da li ću kupiti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu