Preskoči na glavni sadržaj

Max Factor Wild Mega Volume

May Factor je revolucionar u maskara, kad se samo sjetim Masterpiece i onih svih maskara u boji, jasno Vam je da sam probala valjda sve maskare koje MF napravio unazad 10 godina. Wild Mega Volume nisam probala sve do sada jer mi se ne sviđa ambalaža, djeluje nekako skromno u odnosu na ostale. Već sam se sto puta opekla s kupovina zbog ambalaže, ali nikako da se odmaknem od toga. Uvijek kupujem ono što lijepo izgleda.

I tako se kod mene našla ova maskara kao PR uzorak. Na prvu mi se tuba učinila mala, ali je šira od ostalih pa ok. Recimo da bih zamjerila taj malo plain izgled i preplastičnost ambalaže. Dobro, prigovaram za izgled tube, ali je bitnije ono unutra. 



Četkica je mekana, mekana kao pahuljica pa mi je to nakon svih ovih čvrstih gumenih pravo čudo. Čim sam ju otvorila i počela analizirati, podsjetila me na jednu maskaru: Givenchy Captiv Eyes. I četkice su zaista jako slične. Wild Mega Volume ima izrazito mekanu četkicu s kojom treba lagano baratati. Odlična je stavljanje nekoliko slojeva maskare jer je mekana, ali tu je i problem što ne razdvaja trepavice jer nije robusna i čvrsta.

Volumen je recimo solidan, ali meni se je najviše dopala kao maskara koju koristim za low profile, lagano naglasi oči, daje dosta dobar volumen i stoji na trepavicama bez problema. Ovo je jedna od onih maskara koje se brzo i lako nanose, pa mi je uvijek odličan izbor za na posao - rano se ustajem pa mi je bitno da se brzo i lako nanosi, da se ne trusi i da stoji cijeli dan na trepavicama.


Što se tiče boje, crna je, rado bih Vam kazala da li se zove obična Black ili ima neki ekstra naziv, ali to ne piše na kraju tube, nego na onoj etiketi koju sam bacila. 

Maskare ima 11 ml, što mi se kod drogerijskih brendova jako sviđa, oni prodaju duplo više od high end, a cijena drogerijskih je više nego upola manja od high end, pa ispada: drogerijske cca 100 kn za 10 ml, high end 220 kn za 5-6 ml.

* PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare