Preskoči na glavni sadržaj

Clean&Clear gel za prištiće


Evo scenarija: odem na put, a nisam htjela nositi puno stvari pa sam iz prtljage izbacila gel za prištiće (moj standardni Gatineau) jer je eto valjda on zauzimao najviše prostora! Drugo jutro, probudim se i pogledam u ogledalo, a ono nekoliko kvrga prišteva jedna do druge me tako ljupko gledaju i sramežljivo se crvene. Kvragu!

I što sad? Otišla sam u obližnju Bipu u nadi da ću naći bar onaj Garnier gel, ali nije bilo njega i uzmem ovaj. Gore od onog što imam na licu ne može. I tako sam doslovno čim sam izašla iz Bipe, počela sam ovo stavljati na prišteve! :-)



Aplikator je pogodan, znači može se dobro nanijeti dok se hoda i gleda u ekran od mobitela. Zbilja je praktično, zar ne? Ovaj izvučeni špic je uvijek dobrodošao. Gel je proziran, meni pomalo i smrdi, za koju minutu se zgusne i tako stoji na prištu i ubija ga. Na kutiji je pisalo da smanjuje crvenilo u 4 sata. To mogu potvrditi, zbilja dobro smanji crvenilo, samo je bitno da prišt ni slučajno ne dirate ili ne dao bog da ga probate istinuti. Onda ništa baš ne pomaže. Svi znamo koji se prištevi i kada mogu tiskati. Ako je samo kvrga i k tome crvena, to ne tiskamo, to tretiramo sa ovakvim gelovima. 


Gel se može koristiti na čistom licu i preko šminke. Preko šminke mi nije bilo potrebno, a na golom licu mi je to uvijek nekako normalnije. Popodne mi je lice izgledalo već normalnije i sve se je moglo dobro zakamuflirati. Kvrge nisu bile tako očite, a ono što je ogromni plus kod ovog gela je to što ne sprži kožu gdje je bio prišt. S puno gelova mi se dogodilo da koža bude spaljena nakon njih, ali ovaj gel je očito jako efikasan i ipak blag prema koži. Kako se to sve našlo u jednoj tubi ne znam, ali znam da ću definitivno ostati pri njemu. 

Nakon tog nemilog događaja sa prištevima na putu, dogodilo mi se još nekoliko manjih i svaki put je gel dobro spasio stvar.

Bipa, 15 ml gela, a cijenu nisam gledala, ne vjerujem da je puno.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare